חברת Istudent מצטרפת כשותפה פעילה במגזין הרשת 'סטיקר'

אנשי סטיקר
אנשי סטיקר

לאור שיתוף הפעולה הפורה, במסגרתו הושק מגזין סטודנטים בשם אקדME, מגזין הרשת 'סטיקר' (Stickr) מודיע היום על הצטרפותה של חברת Istudent (איי סטודנט) כשותפה פעילה. במקביל, משיקים סטיקר אתר חדש. בין כותבי ועורכי סטיקר, חזקוש ישורון, קופירייטר ואושיית הרשת המשרדית של משרד פרסום יהושע\TBWA, דניאל סעדון, שדרית קווים ספורט 1 וכתבת ספורט בקבוצת ידיעות אחרונות, רועי מייקל שפי, מחבר הספר "הדרך של יובל ואמא ש'ך" ודמויות נוספות בסצינת הרשת. כמו כן, בין היוצרים, שפעלו במסגרת האתר ניתן למצוא גם את לירן כהן, גיא לייבה, לי מלאך, אבי ג'וני עזרי ונוספים.

מגזין 'סטיקר' הושק לפני כשנתיים ע"י תמיר זוהר (לשעבר כתב בוואלה וב-MAKO) ושיר פלדמן. האתר מהווה במה לקבוצה מצומצמת ואיכותית של יוצרי רשת ומובילי דעת קהל, שכותבים תכנים בנושאים שונים לדור ה-Y בישראל, לרבות הפקות וידאו מקוריות ותכני מקור נוספים. על פי המקימים, מטרת האתר הינה לאגד את "הדור המבולבל" (כלשונם) ולהגיש לקוראים תוכן שנון, מצחיק, בועט ואקטואלי מכל תחומי החיים. לסטיקר קהילה רחבה של עשרות יוצרים וביניהם כתבים, עורכים, שחקנים, צלמים ומפיקים. כיום, מנהלים את האתר תמיר זוהר, דין גרוברד, חזקוש ישורון ורועי כהן.

סטיקר
סטיקר

לאור שיתוף הפעולה המוצלח של סטיקר ו-Istudent, מצטרפת החברה כאמור כשותפה פעילה במיזם, במטרה להגדיל את נכסיה בעולם הסטודנטים. Istudent שהוקמה באוקטובר 2014, היא קהילת הסטודנטים הגדולה בישראל, עם למעלה מ-170 אלף סטודנטים ברחבי הארץ. בין נכסיה של החברהl אפליקציה ואתר אינטרנט שמספקים לסטודנטים מידע נרחב בנושאים שונים, לצד הצעות שיווקיות, הנחות והטבות, אירועים, פעילויות ייעודיות, משרות לסטודנטים ועוד. בין לקוחות Istudent; פלאפון, ביטוח ישיר, סופר-פארם, פיצה האט, מלונות פתאל ועוד.

תמיר זוהר, מנכ"ל סטיקר: "חיפשנו רבות בית חם שיאפשר לנו להמשיך להשקיע בתוכן איכותי לצד מוצרי פרסום חכמים ומתקדמים שלא יעיקו על הקורא. בסטיקר שמנו לעצמנו, מהיום הראשון, את הקורא במרכז ולשמחתנו Istudent על יכולותיה הטכנולוגיות המתקדמות והניסיון במתן מענה למפרסמים בקנה מידה בינלאומי, יודעת לספק לנו בדיוק את החסר מבלי לפגוע בחוויית המשתמש ובקהילת הקוראים שלנו".

משה רדמן, מנכ"ל Istudent: "אנחנו שמחים להשיק את השותפות עם אתר סטיקר. בשנה האחרונה, חיפשנו רבות תשתית תוכן איכותית ואותנטית, שתאפשר לנו לספק לקהילת המשתמשים שלנו ולמפרסמים שאיתם אנו עובדים מענה בדמות תוכן איכותי ורלוונטי. אנו מאמינים שבשנת 2016 התוכן צפוי להיות שחקן מרכזי בשוק הפרסום וכמו בכל תחום בו אנו פועלים, חשוב לנו להיות שלב אחד לפני השוק, אין לנו ספק שסטיקר הם הדרך הנכונה לעשות זאת. הדור הצעיר, שהוא קהל היעד שלנו, הוא אינטיליגנטי וחד יותר ממה שחושבים ובעיקר ציני לפרסומים, עם זאת הוא יודע להעריך תוכן טוב ולהגיב אליו בצורה חיובית, המציאות היא כזו שכל מפרסם שיאמץ אסטרטגיה של פרסום מבוסס תוכן וערך יהנה מתוצאות מעולות לאורך זמן".

סטיקר - Stickr
סטיקר – Stickr

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים