מרכנתיל דיסקונט פירסמו את מספר הטלפון של בנק הפועלים במודעה בעיתון 'יתד נאמן'

מרכנתיל דיסקונט, מתוך יתד נאמן
מרכנתיל דיסקונט, מתוך יתד נאמן

אנשי משרד הפרסום של 'בנק הפועלים' ישמחו לשמוע שאנשי משרד הפרסום של 'בנק מרכנתיל דיסקונט' עושים גם את עבודתם. פאדיחה צורמת במיוחד הבוקר עבור בנק דיסקונט, מודעה שעלתה בעיתון החרדי 'יתד נאמן' כחלק מקמפיין לתקשור מגוון הלוואות החג, הפנתה את המעוניינים בהלוואה להתקשר למספר הטלפון המקוצר *2425, שהוצג ככזה ששייך למרכנתיל, אולם לאחר בדיקה מתברר שמספר הטלפון שמוצג במודעה בכלל שייך לבנק המתחרה 'בנק הפועלים' ושם עונה מוקדן של שירות בנקאות פרטית 'הפועלים preferred'.

המודעה של מרכנתיל
המודעה של מרכנתיל

המזבלה התקשרה למספר שהוצג במודעה של 'דיסקונט' וזכתה לתגובה מחוייכת של המוקדן של בנק הפועלים, שסיפר כי בשעות האחרונות ענה ללמעלה מ-300 שיחות מלקוחות פוטנציאלים שחשבו שהתקשרו לבנק דיסקונט וגם מכאלו שביקשו לבדוק שאכן מדובר בפאדיחה שמפנה לקבל שירות מהבנק המתחרה. "זה ממש כיף" סיכם המוקדן לנוכח מבול השיחות. כנראה שהפרסום ב'יתד נאמן' עובד.

המודעה שנעשתה באמצעות משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' שהוקם ע"י הפרסומאית רחל בולטון ומנוהל בשגרה על ידי המנכ"ל שי חגואל, עוררה כאמור גל של שיחות למוקד של בנק הפועלים, למרבה האירוניה, בימי שלישי 'יתד נאמן' מחולק בחינם ונחשב לפרינט החזק במגזר, כך שהפאשלה המדוברת זוכה לחשיפה נרחבת יותר מבשגרה. תודה לשאול וליוסי על הטיפ.

שי חגואל, מנכ"ל משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' מסר לאתר אייס (שסיקר אחרי המזבלה) כי "מדובר בטעות הקלדה באחת המודעות מתוך הסדרה". תגובת בנק דיסקונט לא התקבלה בטרם הפרסום.

מתוך המודעה: "מרכנתיל עושים לך סדר עם הלוואת חג מוגדלת, עד 100,000 ש"ח. במרכנתיל מבינים אותך מצוין ומאפשרים לך לקבל הלוואת חג מוגדלת לכל מטרה".

בנק מרכנתיל דיסקונט
בנק מרכנתיל דיסקונט
בנק מרכנתיל דיסקונט
בנק מרכנתיל דיסקונט

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים