הישג מכובד לקניבל מדיה ולמשרד היח"צ דולפין: גייסו 290K ש"ח בהדסטארט לעמותת 'משמר בעלי החיים'

מתוך הגיוס של 'משמר בעלי החיים'
מתוך הגיוס של 'משמר בעלי החיים'

משרד הפרסום 'קניבל מדיה' של רוית בכמן ורז אבן צור ומשרד היח"צ 'דולפין' של ענת שור ורון שור, יכולים לסמן לעצמם V על הישג מרשים, לאחר שלחתמו אמש גיוס כספים מוצלח במיוחד עבור 'משמר בעלי החיים' שעלה באתר הגיוס Headstart. במסגרת קמפיין גיוס הכספים, גוייסו מהציבור למעלה מ-290 אלף ש"ח מתוך יעד של כרבע מיליון וזאת תודות ל-2261 תומכים שלקחו חלק בקידום העמותה שפועלת להגנה על בעלי חיים שהתעללו בהם.

מהלך הגיוס שהושק לפני כחודשיים כפרובונו של קניבל מדיה ודולפין יחסי ציבור, בשיתוף עם חברת ההפקה VEO, במסגרתו גוייסו שלל כוכבים לקמפיין דו שלבי עבור עמותת משמר בעלי החיים, עמותה פועלת להקמת יחידות ייעודיות של שוטרים מתנדבים במשטרת ישראל שמטרתן הגנה על בעלי חיים מפני התעללות והזנחה.

מימין לשמאל: ענת שור, רון שור (דולפין), רז אבן צור, רוית בכמן (קניבל)
מימין לשמאל: ענת שור, רון שור (דולפין), רז אבן צור, רוית בכמן (קניבל)

בשלב הראשון הופצו טיזרים בפייסבוק ובווטסאפ בהם נשמעים קולות הסלבס מתקשרים למוקד בהיסטריה על מנת לדווח על התעללות בחיה אומללה, אך נותרים ללא מענה. בשלב השני עלה סרטון ההסברה עם שלל הכוכבים הפונים לציבור, מספרים על נתוני ההתעללויות הקשים בארץ ועל הצורך בתרומות על מנת להרחיב את פעילות העמותה. בין המשתתפים: מיקי חיימוביץ', שלומי שבת, משה פרץ, לירון רביבו, עומר רוזן, דביר בנדק, מיה דגן, דני רופ, טל מוסרי ועוד.

במשרד היח"צ דולפין דחפו במלוא המרץ את דבר הגיוס בתקשורת, עם עשרות איזכורים בעיתונות, רדיו, טלוויזיה (פינס, חדשות 2) וברחבי הרשת, כאשר יעד הגיוס באתר הדסטארט עמד על 250,000 ש"ח והצליח לבסוף לגייס כמעט 300 אלף.

על הגיוס המוצלח, כתב דורון ברנר, יו"ר משמר בעלי החיים: "חברים, הלילה בשעה 23:00 יסתיים פרויקט ההדסטארט של משמר בעלי החיים. זה לא היה קל, אפילו קשה מאוד, אבל הצלחנו בזכותכם! יותר מ 2250 איש אמרו את דברם, והיום, יותר מתמיד, כולם יודעים שיש צורך במשמר בעלי החיים שייתן מענה אמיתי בשטח למקרי התעללות והזנחה. אני מודה לכל אחת ואחד מכם, ומבטיח שנפעל בכל דרך אפשרית להרחיב את הפעילות לכל הארץ".

"אני רוצה להודות גם לכל האנשים שתרמו מזמנם, כשרונם ומרצם כדי שפרויקט ההדסטארט יצליח. תודה לרודריגו גונזלס ורוית בכמן יוצרי הסרט, תודה לרון שור ודנה גוטרזון מחברת היח"צ "דולפין" שליוו במקצועיות ובמסירות את קמפיין הפרסום של הפרויקט. תודה מקרב לב לכל האנשים הטובים שתרמו לנו את התשורות הנפלאות שלהם ואפשרו לנו להעניק לכם אותן".

"תודה לידוענים הרבים שנרתמו, לצוות הדסטארט המקצוענים, לאילן ואיתי הצלמים ולאיתי העורך, למנור שבת ולאושרת שבלעדיה לא היינו ממריאים ותודה למתנדבי היחידה בתל אביב שנרתמו לעזור. לסיום, תודה גדולה אישית, ממני ומכל מתנדבי המשמר, לד"ר צבי גלין, מנהל המחלקה הווטרינרית בעיריית ת"א שהאמין בנו, פתח לנו את הדלת ואת הלב, ומעניק לנו את המעטפת המקצועית ואת האמצעים לפעול". כך כתב ברנר.

קרדיטים
משרד פרסום: קניבל מדיה הפקה: VEO בימוי: רודריגו גונזלס עורך: אור פרג צילום: אור הגר, מיקי ירון מוזיקה: מתן אגוזי אריזה גרפית: מיקי ירון צבע: אור הגר יח"צ: דולפין פרסום ויחסי ציבור תודה מיוחדת: אינדי חייט // בתמונה: מימין לשמאל: ענת שור, רון שור (דולפין), רז אבן צור, רוית בכמן (קניבל)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים