קניבל מדיה של רוית בכמן ורז אבן צור זכתה בתקציב המדיה הדיגיטלית של קבוצת קניוני G

קניבל מדיה של רוית בכמן ורז אבן צור זכתה בתקציב המדיה הדיגיטלית של קבוצת קניוני G
קניבל מדיה של רוית בכמן ורז אבן צור זכתה בתקציב המדיה הדיגיטלית של קבוצת קניוני G

סוכנות הדיגיטל קניבל מדיה (Kanibal media), פותחת את 2014 עם זכייה בתקציב הדיגיטל של קניוני G מקבוצת גזית גלוב ישראל. במסגרת הזכייה בתקציב, תרכז קניבל את כלל הפעילות הדיגיטלית של מתחמי הקבוצה, תתווה את אסטרטגיית התוכן השוטף ותנהל את תקציב המדיה בזירות השונות. התקציב מוערך בכ-500 אלף ש"ח.

קניבל מדיה
קניבל מדיה

בשנים האחרונות, נוהלה הפעילות הדיגיטלית של קבוצת גזית גלוב ישראל על ידי ספקים שונים, תחת אסטרטגיות שיווק נפרדות. לקראת שנת 2014, החליטה הקבוצה לבצע התייעלות ולרכז אותה תחת ספק אחד. על התקציב התמודדו מספר משרדי דיגיטל שהציגו אסטרטגיית תוכן ופתרונות מדיה. קניבל, שניהלה את פעילות הדיגיטל של קניון G כפר סבא בשנה וחצי האחרונה, נבחרה לתפקיד.

קבוצת גזית גלוב ישראל, הינה אחת מחברות הנדל"ן המניב המובילות בישראל. החברה הוקמה בשנת 2005 ומאז עוסקת ברכישה, ייזום, פיתוח וניהול של מרכזי מסחר עירוניים ואזוריים תחת המותג G והיא מחזיקה ב-10 מרכזי קניות ובילוי ברחבי הארץ, ביניהם G כפר סבא, G ראשל"צ, מתחם הסינמה סיטי, צמרת, תל ברוך, יקנעם ועוד.

אורטל צור, ממנהלות השיווק של הקבוצה: "העבודה היצירתית והבועטת של קניבל מדיה לאורך השנה האחרונה בכפ"ס וההחלטה האסטרטגית של הקבוצה כולה לעבוד עם חברה בוטיקית אחת שתמיד נותנת מענה, הביאו אותנו לבחור בהם כספק בלעדי למגוון המתחמים שלנו".

רוית בכמן, מנכ"ל משותף קניבל מדיה: אנחנו מוקירים ומודים לקבוצת גזית גלוב ישראל על כך שפתחו בפנינו את הדלת הנכספת ונתנו בנו את האמון. ללא ספק הולכת להיות שנה מרתקת ומאתגרת יחד.

קניבל מדיה הוקמה בתחילת 2013 על ידי רוית בכמן ורז אבן צור, יוצאי לעומק התודעה. בין לקוחות החברה: המכללה האקדמית וינגייט , Lavido קוסמטיקה, מוסיקה פלוס, רשת רוסטיקו, חברות התיירות אלפא סקי ופרוגרס טורס.

סוכנות הדיגיטל קניבל מדיה
סוכנות הדיגיטל קניבל מדיה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים