הכירו את סופי מלניק אמיתי – סמנכ״לית השיווק של אאוטבריין ב-APAC ובישראל

סופי מלניק אמיתי
סופי מלניק אמיתי

אתם מוזמנים להכיר את סופי מלניק אמיתי, האורחת השבועית במדור 'מנהלי שיווק מצייצים' במזבלה שמכיר לכם מדי שבוע את האנשים והנשים שמאחורי מושכות השיווק של המותגים והחברות מהמובילות במשק הישראלי.

מלניק אמיתי היא אחת מנשות האסטרטגיה והשיווק מהמוערכות בענף. בחודש אפריל השנה, סיימה קדנציה של שנתיים כסמנכ"לית האסטרטגיה של משרד הפרסום יהושע\TBWA לטובת אחד התפקידים הבכירים בענקית המלצות התוכן הישראלית 'אאוטבריין' (Outbrain) של ירון גלאי.

במסגרתה תפקידה, משמשת מלניק אמיתי כסמנכ"לית השיווק של אאוטבריין בישראל; APAC ו-EEMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), וכמנהלת הפעילות השיווקית של אאוטבריין בישראל, במזרח אירופה, אפריקה, אוסטרליה, ניו זילנד, סינגפור ויפן.

משרדי אאוטבריין בניו יורק
משרדי אאוטבריין בניו יורק

אני במשפט:
אמא לשלוש בנות, שאותן אני מגדלת מתוך אמונה שהכל אפשרי – כל מה שיחפצו בו, אני חשה חובה לפלס להן את הדרך ולהוות דוגמה כפי שעשתה אמי, אישה מעוררת השראה, שגידלה אותי ואת אחותי.

איך הגעתי לעולם השיווק?
כמו רבים, התחלתי בפרסום.. סיימתי תואר שני במנהל עסקים בפאריז והתחלתי סטאז׳ בY&R. עברתי תחנות רבות בעולמות הפרסום, האסטרטגיה, היזמות והשיווק ,כאשר בתפקידי האחרון שימשתי כסמנכ״ל אסטרטגיה של יהושע tbwa. הצטרפותי לחברת אאוטבריין הגיעה ברגע הנכון – גם בקריירה שלי וגם באבולוציה של החברה שמגדירה את תחום הפרסום בדיגיטל מחדש, באמצעות תוכן. זה כמו ללמוד שפה חדשה במדינה שלך. וזה מרתק.

צפו גם: אאוטבריין משתלטת על שערי העיתונים המובילים בישראל

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
הצטרפתי לפני כחצי שנה והאתגר הגדול ביותר שלי היה ללמוד את תרבות השווקים הבינ”ל אשר תחת אחריותי ולמזג אותם לפעילות שיווקית אחידה; שמחד תספר את הסיפור המבודל שלנו ומאידך תתמוך משמעותית במכירות. אני עובדת עם הצוותים שלנו וישירות עם המותגים הגדולים על דיוק אסטרטגיית GET YOUR STORY OUT שלנו. כיצד להעביר רגש באמצעות סיפורים, כיצד בונים אסטרטגיות תוכן חכמות, כאלה שהצרכנים צריכים וקוראים ב-PULL ולא ב-PUSH.

קמפיין אאוטבריין ב'קקטוס הזהב'

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני?
מנהל שמשלב יצירתיות עם יכולות אנליטיות, לא מפחד לקחת סיכונים ובה בעת – צנוע, כי מדובר בעולם שמשתנה כל הזמן, לא להיות שאנן ולא להפסיק ללמוד.

פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
אדידס היא דוגמה מעולה לחברה שעושה שיווק מצויין גם ברמה הגלובלית וגם בישראל. ההשקעה שהם בפעילויות שטח שמחברות את המותג בצורה מדוייקת לקהל, בזמן שהוא צריך – מאירועי מרתון תל אביב, דרך פעילות קבוצות ריצה לנשים בלבד שעשו ועד מתחכם הכדורגל לנוער שהקימו לכבוד היורו – ולא פחות חשוב, אדידס יודעת להדהד את הפעילויות המושקעות האלו מהמימד הפיזי למימד הדיגיטלי, ברשתות, בערוצי תוכן, באאוטבריין ובדיגיטל בכלל. בגלל זה הם מותג אהוב כל כך לדעתי.

מהלך אדידס
מהלך אדידס

מהו שיווק דיגיטלי עבורי?
אין ״שווק דיגיטלי״, יש שיווק שהוא ממוקד ומדיד יותר, יש כלים חדשים ותובנות ש"יושבות" על דאטה המאפשרות להגיע למיקרו סגמנטים ולתת פתרונות גם לצרכים שטרם התעוררו. חשוב להבין שהצרכנים עוברים מסע מפותל בדרך לרכישה. ראשית, הם מגבשים החלטה בעיקר על בסיס צריכת תוכן ואז ממשיכים לצרוך תוכן התומך בה. לנקודת ״המכירה״ הם מגיעים כשדעתם כמעט מגובשת. מותגים שיודעים להיות חלק משמעותי בתהליך גיבוש ההחלטה, כלומר להשתלב בצורה חכמה בתוכן המוביל אליה, יוצאים נשכרים.

אאוטבריין היא ללא ספק הפלטפורמה המתאימה ביותר לצורך כך, ומאפשרת למותגים לקחת בעלות על השיח או במילים אחרות; To own the conversation.

מסר למנהלי שיווק חדשים:
״הלקוחות מחליטים עליכם״, זה תמיד היה נכון, אבל היום כבר באמת לא ניתן לכפות את עצמנו עליהם. לכן, מי שידע לעבוד חכם ולתת ערך אמיתי, יקבל את האמון ואת הנאמנות שלהם.

רוצים להופיע במדור? [email protected]

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים