טאבולה, טאבולה, טאבולה, טאבולה, טאבולה, אאוטבריין! גדעון עמיחי משתלט על שערי העיתונים

גדעון עמיחי, אאוטבריין - Outbrain
גדעון עמיחי, אאוטבריין – Outbrain

גדעון עמיחי ומשרד הבוטיק שלו "לא,לא,לא,לא,לא כן" משיקים קמפיין מדיה חדש עבור פלטפורמת גילוי התוכן הישראלית 'אאוטבריין' (Outbrain) של ירון גלאי, במסגרתו השתלטו על שערי העיתונים המובילים בישראל; מעריב השבוע, כלכליסט, ידיעות אחרונות ודה מרקר עם סטריפ תחתון שמדמה את הפורמט הויזואלי של התכנים המומלצים על ידי אאוטבריין ברחבי הרשת, המוכרים בזכות האייקון 'Recommended by Outbrain'.

עבור אאוטבריין מדובר בקמפיין הצהרת כוונות מול המתחרה טאבולה של אדם סינגולדה, אף היא ישראלית. טאבולה השתלטה לאחרונה על לא מעט מהאתרים שהיו בשיתוף פעולה עם אאוטבריין ונראה כי באאוטבריין רוצים להפוך את היוצרות, לשפר את המוניטין של החברה וגם למצבה כפלטפורמה הישראלית המוצלחת מבין השתיים שחולשות על תחום המלצות התוכן העולמי.

בסטריפים נכתב: "אתם בוודאי מכירים אותנו מהגלישה באינטרנט, באמצעות סימן ההיכר שלנו, שמופיע כאן למעלה. אנחנו ב-Outbrain ממליצים על תוכן למעלה משישה מיליארד פעמים בכל יום ברחבי העולם, המלצות התוכן מהאתרים הטובים בעולם, המותגים והכותבים שאנו מאמינים שהם המעניינים והרלוונטים ביותר עבורכם. Outbrain גאה להיות מובילה עולמית בתחום המלצות התוכן, הודות לצוות המחקר והפיתוח שלנו כאן, בישראל. המלצת היום שלנו היא התוכן שאתם אוחזים בידיכם כעת. אתם מוזמנים להכיר אותנו טוב יותר".

קמפיין האאוטבריין של עמיחי, הינו מהלך בינלאומי רחב היקף של המותג, הוא הושק לראשונה לפני כחודש בעמוד הראשי של הניו-יורק טיימס ובשלטי חוצות ברחבי העיר, תחת הסיסמא: 'You Are What You Recommend' (אתה מה שאתה ממליץ).

הקמפיין בישראל:

אאוטבריין - כלכליסט
אאוטבריין – כלכליסט
אאוטבריין - ידיעות אחרונות
אאוטבריין – ידיעות אחרונות
אאוטבריין - מעריב השבוע
אאוטבריין – מעריב השבוע
אאוטבריין - דה מרקר
אאוטבריין – דה מרקר

הקמפיין בניו יורק והניו יורק טיימס:

Outbrain בניו יורק
Outbrain בניו יורק
Outbrain בניו יורק
Outbrain בניו יורק
Outbrain בניו יורק
Outbrain בניו יורק
אאוטבריין - הניו יורק טיימס
אאוטבריין – הניו יורק טיימס
אאוטבריין - Outbrain
אאוטבריין – Outbrain

קרדיטים
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי צוות קריאטיב: רוני שניידר, גיל אביים, יפתח חוצב אסטרטגיה: יוני להב ניהול לקוח: שחר פרבר, דפנה צרור, תמר היילווייל עיצוב: ליאת לפושין, גלי נמדר לקוח: Outbrain מייסד ומנכ"ל: ירון גלאי סמנכ"ל שיווק בינלאומי: ליסה לאקור סמנכ"ל שיווק: ריץ' אולמן פיתוח עסקי אאוטבריין: אילן צינמן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים