הכירו את אלדד אביטן – סמנכ"ל השיווק והתוכן של AllJobs

אלדד אביטן
אלדד אביטן

המזבלה וקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' מזמינות אתכם להכיר את האנשים שמאחורי השיווק של החברות והמותגים מהמוכרים בישראל. האורח השבועי במדור הוא אלדד אביטן, סמנכ"ל השיווק והתוכן של אתר AllJobs. אולג'ובס שהוקם ב-2005 ע"י רויטל הנדלר, הוא אתר הדרושים הגדול בישראל. האתר מלקט משרות מאלפי מקורות ונמצא מאז 2009 בבעלות קבוצת 'ידיעות אחרונות' וחלק מגרעין המייסדים שלו.

אני במשפט:
בן 35 אבא ל-2, חי, נושם ובועט, דיגיטל, שיווק, טכנולוגיה וחדשנות. סקרן מלידה. לאחר כמעט 10 שנים בעולם האינטרנט והפרסום הדיגיטלי (מנטיס, מקאן, ARC האגדית, אידיאולוג'יק ופובליסיס) ולאחר תקופה סופר חווייתית ומאתגרת בתור אחד המייסדים של Sekindo ועוד כמה מיזמים מעניינים, החלטתי שזה הזמן לעשות שינוי והצטרפתי ל-AllJobs בתחילת 2015 – ונהנה מכל רגע. הידיעה שאתה חלק ממקום שעוזר לאנשים למצוא עבודה, להתקדם בקריירה ולחזק את תחושת הערך העצמי שלהם – מספקת מאין כמוה.

אולג'ובס
אולג'ובס

איך הגעתי לעולם השיווק?
הדרך שלי לעולם השיווק הגיעה מתוך אהבה גדולה שלי, כבר בגיל צעיר, לעולם המשחקים ואחר כך לעולם הדיגיטל והטכנולוגיה בכלל. אני זוכר את היום הראשון שקיבלתי את מכשיר ה-Sega ולאחריו המחשב הראשון, עם משחקים כמו Larry וקווסטים אחרים. אלו פתחו אצלי את הרצון לדעת, להבין ולהתעניין כל הזמן בעולם האינטרנט. בעת טיול גלישה בקוסטה ריקה החלטתי שאני רוצה ללמוד תקשורת וניהול עם התמחות בעולמות הדיגיטל, ולימים הבנתי שמה שאני רוצה לעשות זה לשלב בין האהבה שלי לכל דבר שיש לו מקלדת והוא באינטרנט – לבין עולם העסקים. אני מאוד מאמין בזה שכשאתה עושה את מה שאתה אוהב – אתה תצליח בכל דבר.

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
וואו, שאלה מעולה. לאחר המון שנים של הובלה ויצירת קמפיינים ומהלכים פרסומיים גדולים, הגעתי למסקנה שבעידן הנוכחי אין יתרון למהלכים של זבנג אחד וגמרנו. הגישה שלי היא לייצר אוסף שלם של פעולות שיווקיות חכמות, המשולבות בהטמעת כלים ומוצרים שונים, שבסופו של דבר יוצרים חוויה טובה יותר ותוצאות הרבה יותר טובות לאורך זמן ובעקביות.

סרטון תדמית של אולג'ובס | Hooligans

AllJobs היא חלומו הרטוב של כל איש שיווק ודיגיטל. החברה מאוד מתקדמת מבחינה טכנולוגית ומציעה פתרונות סופר חכמים, איכותיים ומתקדמים, עבור הגולשים שלנו, שמתחלקים לשניים: מעסיקים המחפשים את העובד הבא שלהם ומשוועים לפתרונות גיוס שיקלו על התהליך, ומחפשי עבודה שמעוניינים למצוא מקום עבודה או את הצעד הבא בקריירה שלהם. העבודה שלנו באגף השיווק והתוכן, מתמקדת בשילוב וסינרגיה בין כל ערוצי הפעולה הקיימים בדגש על יצירתיות, כאשר המפתח הוא ה-DATA ובניית קהלים. השימוש ב-data וב -BI שלנו מאפשר לנו לבצע matching ודיוק ברמה מאוד גבוה שמגובה בתוצאות בשטח.

כמה דוגמאות :
1. הומפייג' חכם: יצרנו עמוד בית שמחובר לנתונים בזמן אמת, בהתאם למצב הגולש ולמה שהוא חיפש או הגדיר לעצמו. אורח שנכנס לאתר נחשף לנתונים כללים, אבל מיד לאחר שמבצע חיפוש או מגדיר לעצמו סוכן חכם – הנתונים משתנים ומתאימים את עצמם בהתאם להגדרותיו וכך משאירים אותו UP to DATE לגבי תהליך חיפוש העבודה שלו.

2. השקת מערכת "גיוס בקליק": מערכת חדשנית ומתקדמת לניהול הגיוס שיושבת כולה בענן, ומאפשרת למעסיקים לנהל ולמיין את המועמדים שהגיעו אליהם בצורה סופר נוחה וידידותית וכמובן בחינם. באמצעות הממשק הטכנולוגי ניתן לדפדף בין כל המועמדים במהירות, ולבצע עליהם פעולות שונות (כגון: הוספת הערות, אפשרויות מענה, תיעוד ההיסטוריה של המועמד) כבר בשלב קריאת קורות החיים!

3. אריזה מחודשת של שירות ה-VIP שלנו: חבילת ה-VIP שאנחנו מציעים היא מוצר ייחודי ומתקדם המאפשר למחפש עבודה לרכז את כל החיפושים שלו במקום אחד. זאת כיוון שאנחנו אוספים עבורו משרות רלוונטיות מלמעלה מ-3000 מקורות שונים ברחבי הרשת לרבות רשתות חברתיות. ריכוז כל המשרות תחת קורת גג אחת, מאפשר חיפוש נוח ויעיל כי כולנו יודעים שלחפש עבודה …זו עבודה בפני עצמה. בזכותנו בשנה האחרונה מצאו עבודה למעלה מ-90,000 אנשים.

אולג'ובס VIP

4. קמפיין חכם המבוסס על ריל טיים דאטה בשיתוף עם וייז: 40% ממחפשי העבודה ב-AllJobs הם אנשים שעובדים כרגע וחולמים על משרה מעניינת ומתגמלת יותר. איך מגיעים בדיוק לקהל הזה, אנשים ששונאים את העבודה שלהם – באופן חכם ומדויק? על ידי מסר חדש ב-waze, הנחשף רק למי שמנווט ל”עבודה” ורק בשעות הבוקר המדכאות.

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני?
מנהל שיווק טוב בעיני הוא אחד שיודע לשלב בין מספר יכולות. לדעת מה מניע אנשים ומה הם רוצים או צריכים, ולייצר להם את הפתרונות, הכלים והשירותים שיסייעו להם להשיג אותם, בין אם זה מוצר פיזי או שירות. כמו כן צריך שתהיה לו יכולת להניע את האנשים שלו, לשים לב לפרטים הקטנים, לדעת לשלב בין החשיבה האנליטית, שקריטית להתנהלות העסקית הנכונה, לבין היצירתיות.

דבר נוסף וחשוב לא פחות זה תמיד להיות צעד אחד קדימה. לחשוב ולהכיר מה הדבר הבא, בטכנולוגיה, במגמות. לדעת מה התפיסה הבאה ואיך היא יכולה לבוא לידי ביטוי במה שהוא עושה ולהביאה לידי יישום. לדעת לשלב ולגייס את האנשים שלו בצורה כזאת שתגרום למוצר או לרעיונות שלו להיוולד, כי בסופו של דבר הכי חשוב זה צוות מנצח. עם כל הכבוד לטכנולוגיה, לאוטומציה ולעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים בסוף – It's All About people.

קמפיין באבא ג'ובה | Mench

פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
שאלה קשה כיוון שיש הרבה. נזרוק פה כמה:

• סופר פארם עושים עבודה נפלאה בעיני.

• סודה סטרים לדעתי היא החברה היצירתית ביותר והנועזת ביותר, פיצה דומינוס – יצרו סטנדרט חדש של חווית שירות לעולם עסקי קשוח ודי תבניתי.

• Qantas חברת התעופה האוסטרלית שהיא קייס סטאדי מושלם לאיך לעבוד עם ביג דאטה.

• אבל מי שלדעתי היא פשוט דוגמא נפלאה לכל מה שצריך להיות השיווק של ימינו, היא דווקא חברת R/GA – כל מילה מיותרת. היכנסו לפה ופשוט תחפרו, תראו ותלמדו. אצלם החיבור בין השיווק, המוצר וחוויית המוצר מדוייק והתוצאות מדהימות בעיני. (למי שלא יודע הם אחראים על כל המהלכים והמוצרים של נייקי בעולם כולל Nike Fuel + Band, Airbnb, google ועוד….)

ומשהו קצת לא שיגרתי – תראו את הסרט "מאניבול" המבוסס על סיפור אמיתי שלו אני קורא שיווק חכם מבוסס תוצאות.

מהו שיווק דיגיטלי עבורי?
הכל! מהסיבה הפשוטה שכולם נמצאים שם והכל היום הוא דיגיטלי. תמיד אמרתי שאין דבר כזה שיווק דיגיטלי – יש שיווק!! פשוט צריך להבין שאם רוצים להיות רלוונטיים ולהצליח, חייבים לעשות שינוי בצורת המחשבה היות ועולם הדיגיטל, או שיווק מבוסס טכנולוגיה, מצריך טרנספורמציה מחשבתית ותפיסתית ומי שלא מבין את הזירה ואת כללי המשחק –יהיה לו מאוד קשה.

מסר למנהלי שיווק חדשים:
במשפט – תדעו לחבר את הנקודות. תהיו סופר סקרנים, תבינו שידע זה כוח, תעיזו ותהיו יצירתיים, נסו לצאת ממחשבה של תבניות כי גמישות דינאמיות ויצירתיות זה השילוב המנצח. ואם אתם רוצים להיות רלוונטיים בעידן החדש תהיו מכווני תוצאות. אנחנו בעידן טכנולוגי, עידן של מוצרים, כלים ומידע, ולכן היצירתיות חייבת להיות מגובה בתוצאות. והכי חשוב – תהיו אנשים!

רוצים להופיע במדור? [email protected]

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים