בזכות הדאטה: אלדד אביטן מ-AllJobs הוא איש השיווק של חודש אוגוסט

אלדד אביטן / צילום: סטודיו עדיגיטל
אלדד אביטן / צילום: סטודיו עדיגיטל

אלדד אביטן, סמנכ"ל השיווק והתוכן של אתר AllJobs (אולג'ובס) הוא איש השיווק של חודש אוגוסט, כך מודיעה הבוקר ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי. אביטן, בעל ניסיון עשיר בעולם השיווק והפרסום, החל את דרכו בענף לאחר שמילא שורה של תפקידים במשרדים כמו אידיאולוג'יק, ARC – גלר נסיס, מקאן אריקסון וקבוצת פובליסיס.

הבחירה באביטן מגיעה על רקע מהלך השקת מתחם השכר של האתר: "כמה אתם שווים", בו לקחו חלק למעלה מ-130,000 ישראלים, מספר שממשיך לצמוח מדי יום. מדובר במוצר מתקדם חדשני ופרסונאלי המבוסס על דאטה שמעניק לאנשים את כל המידע הנדרש להם בנושא השכר, היצע וביקוש בתחום עבודתם והתפקיד שלהם תוך ביסוס פרסונלי בהשוואה לבעלי אותו התפקיד והעמדה.

נושא השכר הוא אסטרטגי לכל אחד ונחשב לעוגן מרכזי וחשוב בניהול קריירה. למרות זאת, לא קיים היום בישראל גוף כלשהו (ממשלתי או פרטי) שמציג מידע מסודר בתחום הזה. אין רשימת תפקידים אחידה ואין נתונים זמינים ונגישים לציבור הרחב. לכן, החליטו אנשי AllJobs וביניהם אלדד אביטן, לצאת למהלך שיווקי ראשון מסוגו ולייצר בית וכתובת מסודרת לכל נושא השכר בישראל.

אלדד אביטן / צילום: סטודיו עדיגיטל
אלדד אביטן / צילום: סטודיו עדיגיטל

הרעיון היה לספק מענה חדשני, מתקדם וייחודי לנושא השכר תחת עקרון מנחה מרכזי – שיתוף. נתוני השכר הנאספים באמצעות פניה ישירה לגולשים. מעל 130,000 עובדים ועובדות במשק הישראלי מילאו בחודשים האחרונים שאלון אנונימי ובו התבקשו לפרט כמה הם מרוויחים ברוטו, מהי הגדרת תפקידם, כמה שנות ניסיון יש להם וכו'. נתונים אלו נאגרים ומעובדים תחת פיקוח סטטיסטי קפדני של מכון המחקר "פאנלס", אנליסטים ומומחי דאטה ומחקר, כדי לשקף את השכר הממוצע בכול תפקיד.

החברה חילקה את הקמפיין לשלושה חלקים, שהתחילו באיסוף נתונים מקיף, בעיקר בערוצי המדיה של החברה, נמשכו בפיתוח מערכת לעיבוד וניתוח הנתונים ועד לשלב הקמת מתחם "כמה אתם שווים", שהושק בחודש מאי בקמפיין נרחב אבל בתקציב לא גבוה. יעדי הקמפיין היו ניכוס נושא השכר לאתר, איסוף נתונים עבור 60K משתתפים שייצרו נתונים אבסולוטיים, טראפיק של 100K ביקורים באתר, כולל למוצרים השונים של החברה. בפועל רשמה החברה הצלחה גבוהה מהיעדים שהציבה לעצמה, כשמספר המשתתפים עומד על למעלה מ-130K, מספר שממשיך לעלות מדי יום, והצליחה לייצר נתונים עבור מעל 550 תפקידים שונים בשוק. המתחם זכה למעל 332K ביקורים בחודש ההשקה, והאתר זכה לעליות של 80% בכמות הנרשמים ו-27% בטראפיק הכולל.

מועדת השיווק נמסר: "איגוד השיווק הישראלי מציין לשבח את הפעילות של אלדד אביטן ואנשי AllJobs, שהצליחו לייצר כלי מקורי שזכה לחשיפה גבוהה ולשיתוף פעולה מצד הציבור. החברה הצליחה לייצר משמעות עבור משתמשי האתר ובעזרת הכלי החדש נחשפה לקהלים רבים נוספים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים