סופגניקינג של ברגר קינג ישראל כובשת את העולם

סופגניקינג
סופגניקינג

סופגניית הוופר הויראלית שנהגתה על ידי משרד הפרסום ליאו ברנט כגימיק חנוכה של ברגר קינג ישראל, זוכה לאלפי כותרות מפרגנות מסביב לעולם, ככה זה כשמחברים רעיון פשוט אך יצירתי למותג על כמו ברגר קינג (Burger King). אל השקת ה'סופגניקינג' מתלווה גם פעילות יח"צ מקומי, טעימות לעיתונאים ופעילות דיגיטל וסושייאל של 'רון & דבי'.

על פי ניטור תקשורת עולמית של המזבלה, הסופגניה שזכתה לשם 'סופגניקינג' (sufganiking) כיכבה בכ-8,350 אתרים מסביב לעולם וגם בתקשורת המסורתית עם איזכורים בתוכנית הבוקר של חדשות CBS 58, במהדורת החדשות Eyewitness של CBS 3, בחדשות הערב של ערוץ NBC 10 ובמספר עיתונים מקומיים בארצות הברית ודרום אמריקה.

סופגניקינג | חדשות nbc

המבורגר הסופגניה של ברגר קינג מושק לקראת חנוכה וכחודש וחצי לאחר שהרשת המתחרה מקדונלד'ס השיקה באיטליה המבורגר עם שוקולד נוטלה, אף הוא הפך לאחד הגימיקים הפרסומיים של השנה, עם למעלה מ-140,000 איזכורים ברחבי הרשת ובתקשורת העולמית, כך על פי בדיקת המזבלה.

ברשת ברגר קינג ישראל, רעננו באחרונה את כלל הספקים של המותג בישראל. משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל קיבל לידיו את תקציב הפרסום שעבר ממקאן תל אביב, משרד היח"צ 'שרי ישראלי' קיבל את תקציב יחסי הציבור ומשרד הדיגיטל 'רון & דבי' קיבל את תקציב הסושיאל.

סופגניקינג | חדשות CBS

הסופגניקינג היא הקמפיין הראשון של ליאו ברנט מאז קבלת התקציב שבחר בהשקת מוצר חדש במקום בקמפיין מסורתי. סופגניית הוופר מושקת לרגל חנוכה במהדורה מוגבלת ל-8 ימים ובישראל בלבד ותציג שילוב טעמים הרמוני; המבורגר מ-100% בשר בקר בתוך סופגניה אמיתית, עם חסה, בצל לבן פרוס, מלפפון חמוץ, רטבים וקטשופ שיחליף את הריבה. הסופגניקינג תוצע בין התאריכים 25.12-1.1.17 במחיר של 14.90 ש"ח או כחלק מארוחה עם צ'יפס ושתייה ב-29.90 ש"ח.

סטיב בן שימול, יו"ר דירקטוריון ברגר קינג ישראל, מסר: "אנו גאים לחתום את 2016 בצעד יצירתי ברוח החג האהוב, השידוך בין שתי המנות הפופולאריות במיוחד בישראל היה בלתי נמנע מבחינתנו. גיבשנו את הקונספט מזה חודשים, ולאחר מבחני טעימות קיבלנו מוצר איכותי ביותר ללא פשרות".

קרדיטים
מנכ"ל: אדם פולצ'ק סמנכ"ל קריאייטיב: עמי אלוש קופי: אורן בן נאים ארט: מיטל מילר מפיקת משרד: סימי בן זקרי סמנכ"ל לקוחות: עידית צוקרמן סופרוויזר: לורה זימין תקציבאית: אסתי שדה מנהל שיווק: ניר בנש משרד יח"צ: שרי ישראלי | יקי טל דיגיטל וסושייאל: Debby & Ron Digital.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים