ברגר קינג וליאו ברנט ישראל מציגים: NAFNAPHONE – מתרגלים נפנוף מנגל עם הסמארטפון

ברגר קינג - נפנוף מנגל בסמארטפון
ברגר קינג – נפנוף מנגל בסמארטפון

רשת ההמבורגרים ברגר קינג ישראל (Burger King) ממשיכה עם הקמפיינים היצירתיים אותם מוביל משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל. על המנגל הפעם – אפליקציית ווב בשם NAFNAPHONE (עובד רק בטלפון) בפיתוחה של חברת הסטארטאפ הישראלית Spotad, שתאפשר לכם להתכונן ליום העצמאות ה-69 של מדינת ישראל ולשלוט במנגל כמו בוס.

יום העצמאות 2017 שיצויין החל מיום שני ה-1 במאי, ימשוך כמדי שנה רבבות של ישראלים שיצאו ביום שלמחרת לפארקים ולגנים, שם יפרסו את המנגלים ויוציאו את הבשרים. בליאו ברנט, שאת הקריאייטיב של הקמפיינים מוביל עמי אלוש, החליטו לתרגל את אומנות הנפנוף של הישראלים עם אפליקציה מיוחדת, שהופכת את הסמארטפון לנפנף מנגלים אינטראקטיבי, כאשר ברגר קינג תעניק הנחה "כגובה הלהבה" שהמשתתפים יצליחו לייצר באפליקציה.

ברגר קינג
ברגר קינג

רשת ברגר קינג חזרה לישראל בינואר 2016 עם סניף ראשון שנפתח בסמיכות לכיכר רבין בתל אביב. תקציב ברגר קינג, שטופל בתחילה ע"י משרד הפרסום מקאן תל אביב, עבר בנובמבר שנה שעברה לידיו של משרד הפרסום ליאו ברנט והמנכ"ל אדם פולצ'ק. בזמן שברגר קינג נאבקת באחוז שליטה נמוך בשוק הישראלי, לצד עזיבה של בכירים, במשרד הפרסום ליאו ברנט מצדיקים את מעבר התקציב עם סדרה של קמפיינים יצירתיים ומדוברים במיוחד.

בהם כזכור גימיק החנוכה שהציג לראשונה וופר בתוך סופגנייה. מהלך ה'סופגניקינג' הפך בתוך ימים ספורים לאחד הקמפיינים הישראלים המדוברים של השנים האחרונות, והצליח להניב עשרות אלפי חשיפות מסביב לעולם. לאחר הצלחת הסופגנייה. בליאו ברנט השיקו גימיק ויראלי לכבוד יום האהבה, במסגרתו הוצגה לראשונה בעולם ארוחת מבוגרים (על משקל ארוחת ילדים). גם הפעם המהלך הפך למגה מסוקר עם אלפי איזכורים מצד גופי החדשות מהגדולים בעולם.

סרטון הפרסומת של NAFNAPHONE

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים