משטרת חלם: ישי הדס, מפיק הפרסומות בן ה-61 נעצר בהפגנה שקטה

ישי הדס
ישי הדס

מפיק הפרסומות המוכר ובעלי חברת ההפקות ישי הדס (61), נעצר אמש ע"י משטרת ישראל במהלך הפגנה שקטה ולא אלימה שהתקיימה מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. הדס נעצר ביחד עם שבעה מפגינים נוספים ששהו במהלך הלילה בתחנת המשטרה לאחר שסירבו לחתום על צווי הרחקה ממנדלבליט. הבוקר (9:00) הובאו הדס ויתר המפגינים שנעצרו לדיון בפני שופט בבית המשפט בפתח תקווה.

מעצר השווא של מפיק הפרסומות המוכר בענף, לא עבר בשקט בקרב הקולגות במשרדי הפרסום שמיהרו לפרסם עשרות סטטוסים בגנות משטרת ישראל ולאות הזדהות עם הדס, שתואר על ידם כ"אדם הרגוע ביותר שהם מכירים". על פי הדס עולה כי עם הגיעם של המפגינים הודיע לו רפ"ק יריב ברבינג כי מדובר ב"מחאה לא חוקית", מה שהוביל למעצרו. יש לציין כי ההפגנה מול ביתו של מנדלבליט היא בגדר שגרה עבור משטרת ישראל, שמתקיימת למעלה מחודשיים מדי מוצאי שבת בשעה 19:00.

ישי הדס ויתר העצורים
ישי הדס ויתר העצורים

עדו קריב, מנהל הקריאייטיב הראשי של יהושע\TBWA כתב: "בהפגנה אלימה של להבה שבא קראו לרצוח רמטכ"ל לא נעצר אף אחד. בהפגנה לא אלימה מול בית היועץ המשפטי עצרו את ישי – האיש הכי רגוע שאני מכיר. זו המשטרה שלנו".

הפרסומאי שני גרשי כתב: "לא ייאמן. המשטרה עצרה את חברי ישי הדס, אחד האנשים המקסימים, הטובים והעדינים ביותר שאני מכיר. איש בן 61 שבמקום לשבת עם נכדיו בבית, יצא במוצאי שבת גשום להפגין למענם על עתיד המדינה שלנו. על מה נעצר? לא טרחו להגיד לו את סיבת המעצר. האם אסור כבר להפגין נגד ראש הממשלה, כמו בדיקטטורות? האם מותר לעצור אנשים מעצרי שווא, כמו בדיקטטורות? כנראה שכן, בגלל שאין שום ענישה או סנקציה על מי שמבצע מעצרי שווא, כמו בדיקטטורות. אם זה משתיק אנשים כמו דיקטטורה, עוצר אנשים מעצרי שווא כמו דיקטטורה, מנסה להטיל אימה על אזרחים כמו דיקטטורה, ולא גורר שום סנקציות על המשטרה כמו דיקטטורה, כנראה שזו ה"דמוקרטיה" היחידה במזרח התיכון. אז מעכשיו, בכל הזדמנות שאוכל, בכל שישי בבוקר ובכל זמן שתתקיים הפגנה נגד הממשלה המושחתת והאנטי-דמוקרטית ביותר שידעה ישראל, אצא לצומת הסמוך ואחזיק שלט כמו זה שהחזיק ישי. ממליץ גם לכם".

אריאל פרידן, בעלי חברת ההפקות פראדיסו, כתב: "נכון, ישי הוא לא סתם גבר בן 61. הוא גבר גבר וביבי, מנדלבליט וחבריהם כנראה מפחדים ממנו. הוא נעצר בהפגנה ועדיין לא ברור על מה."

לאחר שחרורו, פירסם הדס סטטוס שהופנה לסגן מפקד משטרת פתח תקווה: "בראש ובראשונה רציתי להודות מקרב לב לך ולשוטריך על תרומתכם העצומה למאבקינו. כמות החשיפה לה זכה הארוע ברשתות ובמדיות נוספות, יעודד מן הסתם עוד הרבה אנשים להצטרף למחאתינו הצודקת, העקבית אך הסולידית והלא אלימה בעליל. ניפגש עם כך, באישורכם כמובן (זאת במידה ונעבור את 50 המשתתפים) במרחק קמ׳ אחד בדיוק מביתו של היוהמ״ש בשבת הקרובה בשבע. להערכתי, אין אין ברצונכם לבצע גם בשבוע הבא מעצרים שרירותיים ולא דמוקראטיים – תוכלו לצמצם בהחלט את כמות כח האדם שהינכם מקצים ל״טיפול״ בארוע.

כולנו אנשים שומרי חוק וממושמעים וזוג שוטרים צעירים על וספה יעשו להערכתי אחלה עבודה. כך תוכל גם לפנות את 5 הניידות שהקצת אמש, על שוטריהן, לטיפול בבעיות השיטור האמיתיות והשוטפות של פתח תיקוה ולרווחת תושביה. רציתי להגיד לך הכל היום אישית ולכן חיכיתי לך כ-30 דקות בתחנת המשטרה אחרי ששוחררתי מהמעצר, אחרי דאגתי שהיומנאית החמודה תודיע לך שאני ממתין לך… ואף אישרת שתגיע בהקדם,. לא הגעת …מניח שהית עסוק בדברים דחופים יותר ולכן לא הצלחת להתפנות.

השארתי עבורך אצלה גם פתק עם מספר הטלפון שלי. אשמח אם תתקשר. שוב, הרבה תודה ונתראה ממש בקרוב – מתוך שיתוף פעולה והרמוניה דמוקרטית ובהתאם לחוק כמובן. מניח ומקווה שהפנמת שהפחדות מסוג זה, ובהשראת לא ממש משנה מי, לא יעבדו אצלנו". כך כתב הדס.

משטרת ישראל טרם הגיבה לפניות בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. למשתמשת האנונימימית, הפוסל במומו פוסל !!!
    אני בספק אם את מכירה את ישי באופן אישי!!!
    מכוערים הם אלו הצועקים בקול וממהרים לנבל פיהם ולשפוט אנשים שאינם מכירים רק כי דעתם שונה, לא פרצופה של המדינה, בטח לא דמוקרטיה ולפעמים לא יזיק למצקצקים בלשונם או לאלו שידם קלה על המקלדת לעצור לרגע ולשים עצמם במקום אותו אדם אותו הם ממהרים לגנות
    תתביישי לך

  2. הדס המכוער בנפש שלך ……..עכשו אני מבינה כל מה שקרה בגולה מצטערת שהבאתם את הגולה לארץ ישראל חבל חבל חבל לעזוזל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים