ציבלין עושים שימוש מסחרי ראשון בפיצ'ר סטטוס של וואטסאפ כחלק מקמפיין לאפליקציית קליפקול

גיא בורנשטיין, ציבלין Z
גיא בורנשטיין, ציבלין Z

משרד הפרסום Z מקבוצת 'ציבלין תקשורת לצעירים' אותו מנהל איש הקריאייטיב גיא בורנשטיין, עושה שימוש מסחרי ראשון בישראל בפיצ'ר 'סטטוס' (WhatsApp Status) או בלשון עממית יותר וואטסאפ סטוריז שהושקה באחרונה ע"י פייסבוק כמענה לאפליקציית סנאפצ'ט.

בדומה לסנאפ שפייסבוק חיקתה את הקונספט שלה עם השקת אינסטגרם סטוריז (Instagram Stories), גם הסטטוס של וואטסאפ מאפשר לייצר סיפורים משולבי תמונות, וידאו והנפשות ולשתפם בפיד מיוחד של אנשי הקשר למשך 24 שעות.

קליפקול - ציבלין
קליפקול – ציבלין

במסגרת הקמפיין של ציבלין לאפליקציית קליפקול (ClipCall) מבית מעריב לנוער (שבבעלות אורן ציבלין) ישודר היום בשעה 17:00 הסטטוס המסחרי הראשון בוואטסאפ תחת מספר ייעודי (0549707015).

לקראת השידור הראשון, החלו בציבלין כבר משעות הבוקר היום להפיץ ברשתות החברתיות מסר סודי שמזמין את העוקבים להוסיף את מספר הוואטסאפ של ה"קליפקול". בתוך הסטורי שיעלה ב-17:00 הוחבאו כמה תמונות עם לוגו האפליקציה, כאשר הגולשים מאותגרים לספור במדויק כמה לוגואים הוחבאו בכל דפי הסיפור בתוך 24 שעות בלבד והזוכה המאושר יקבל חבילת פרסים מטורפת ויצירת קליפקול בהתאמה אישית.

קליפקול היא אפליקציה ראשונה מסוגה שמאפשרת יצירת קליפקולים מסרטונים אישיים שצולמה ע"י המשתמש. האפליקציה מאפשרת העלאה של הקליפקול האישי לפיד משותף בו יוכלו המשתמשים האחרים להוריד אותו לדרג אותו ולעשות לו לייק.

קרדיטים
משרד: Z מבית ציבלין בעלים: אורן ציבלין מנהל קריאייטיב: גיא בורנשטיין קופי: אלכס שולץ, טל בן יצחק תקציבאית: מאיה גרינברג סופרווייזר: אוהד קצין לקוח: קליפקול – מירית הררי, דורון יצחקי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים