עוזב את הענף: יהב דרייזין פורש מתפקידו כמשנה של יורם דמבינסקי

יהב דרייזין
יהב דרייזין

עם ותק של 13 שנה ולאחר שמילא שורה של תפקידים בכירים, יהב דרייזין, יד ימינו של מנכ"ל JWT ישראל יורם דמבינסקי, הודיע על פרישתו מהתפקיד לטובת ניהול פרויקטים אישיים. כך פורסם הבוקר באייס.

אל JWT ישראל הצטרף דרייזין כמשנה למנכ"ל בנובמבר 2014. טרם כך שימש כסמנכ"ל האסטרטגיה של משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן G (כיום ענבר מרחב G), תפקיד אותו סיים כמנכ"ל המשרד. את דרכו בענף הפרסום החל דרייזין כאסטרטג בכיר במשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, לאחר מכן שימש כמנהל האסטרטגיה של ראובני פרידן IPG. בין תפקידיו הראשונים שימש גם כסמנכ"ל השיווק של סלטי שמיר.

דרייזין עורך דין בהכשרתו וצלם חובב שפרויקט צילומים שלו הפך באחרונה לויראלי ברחבי הרשת, עתיד להשקיע את זמנו בקידום 2 פרויקטים אישיים בגינם הוא פורש מתפקידו. בשלב זה לא ברור האם ישוב לענף הפרסום או שמא יחזור לתפקיד ניהולי בשיווק. על פי אייס, דרייזין הודיע על פרישתו ליורם דמבינסקי לפני כשבוע, אולם טרם הוחלט מי יחליפו בתפקיד המשנה למנכ"ל, אם בכלל.

דרייזין אמר לאייס: "אחרי שנתיים וחצי מרתקות ב-jwt החלטתי לפרוש ולבחון אתגרים מקצועיים חדשים. אני רוצה להודות ליורם ולצוות ומאחל למשרד ולקוחות המון המון הצלחה גם בהמשך".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים