גלית אמיגה סער עוזבת את רני רהב ומצטרפת כשותפה בשטרן אריאלי

גלית אמיגה סער (מתוך פייסבוק)
גלית אמיגה סער (מתוך פייסבוק)

משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי מתחדש עם שחקנית חיזוק בכירה – גלית אמיגה סער שתצטרף למשרד בעוד כחודש כשותפה, לאחר שסיימה קדנציה של 11 שנים במשרדו של רני רהב, במהלכן מילאה שורה של תפקידים, כאשר מאז 2012 שימשה כסמנכ"לית ואשת מפתח במשרדו של רהב, כך נודע למזבלה. משרד היח"צ שטרן אריאלי שבבעלות רונית שטרן ופופי אריאלי, ישנה את שמו ויקרא מעתה "שטרן אריאלי סער". למזבלה נודע כי טרם ההחלטה להצטרף לשטרן אריאלי, אמיגה סער הייתה במגעים מתקדמים עם זאביק דרור.

עבור אמיגה סער, בעלת רזומה של כ-14 שנים בענף היח"צ מדובר בסגירת מעגל עם המשרד בו עבדה בעברה. אל רהב תקשורת הצטרפה ב-2006, שם במרוצת השנים טיפלה במספר תיקי לקוחות מרכזיים של רהב, בהם: קסטרו, קבוצת הקניונים של מליסרון, טמפו, שופרסל ועוד. בעברה שימשה כיועצת תקשורת במשרד היח"צ שטרן אריאלי אליו כאמור היא מצטרפת כשותפה, שם טיפלה במותגי הד אנד שולדרס, מי עדן, יקבי רמת הגולן, מעדנות ונוספים, ובמשרדי היח"צ שלמור תקשורת ובר תקשורת.

רני רהב מסר למזבלה: "לאחר 11 שנים גלית אמיגה סיימה את עבודתה בחברה על פי בקשתה ואנו ברהב תקשורת מאחלים לה בהצלחה רבה בדרכה החדשה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים