בלעדי: פייסבוק ממשיכה לעבוד עם זמיר דחב"ש ו'שלום תל אביב' אך ללא שכר

זמיר דחב"ש, צילום: פייסבוק, ללא קרדיט
זמיר דחב"ש, צילום: פייסבוק, ללא קרדיט

משרד היח"צ 'שלום תל אביב' שבבעלות זמיר דחב"ש ורינת פרידמן ימשיך בשלב זה לשמש כמערך ייעוץ חיצוני עבור פייסבוק ישראל אך יעשה זאת ללא שכר כך חשף בפני המזבלה מקור פנימי. מדובר בסנקציה שהוטלה בהסכמה על 'שלום תל אביב' לאחר שפוטר מייצוג פייסבוק בדצמבר 2019, כפי שפורסם לראשונה במזבלה.

פיטורי 'שלום תל אביב' מייצוג פייסבוק ישראל טלטלו את משרד היח"צ המוביל שנמצא בתקופה קריטית בפעילותו עם עזיבתם של לקוחות דגל נוספים. ההנחיה לסיום ההתקשורת עם דחב"ש ופרידמן הגיעה על רקע ניגוד אינטרסים נוסף שניהל המשרד, הפעם עם חברת הריגול הישראלית NSO שתקפה את מערכות וואטאפס ופייסבוק, כאשר דחב"ש, מבעלי 'שלום תל אביב' ניסה לאחוז בשני כובעים במקביל, גם כדובר וחבר דירקטוריון של NSO וגם כמשרד הדוברות החיצוני של פייסבוק בישראל ויועצה של מנכ"לית פייסבוק ישראל.

כפי שפורסם ההחלטה לפיטורי 'שלום תל אביב' הגיעה ממטה מפייסבוק העולמית וכוונתה הייתה לסיים את ההתקשרות עם 'שלום תל אביב' בהליך היפרדות הדרגתי שיתפרס על פני מספר חודשים, בהם תחומי האחריות של 'שלום תל אביב' ידוללו כליל ולא יגררו פרסומים לא מחמיאים עבור מי מהצדדים בתקשורת.

למזבלה נודע כי מי שעמדה בקו האש עבור דחב"ש היא מנכ"לית פייסבוק ישראל – עדי סופר תאני שעשתה מאמצים רבים בכדי להשאירו בתפקיד, בין היתר לאור כך שבנוסף לייצוג פייסבוק, דחב"ש משמש גם כיועצה האישי וכצינור בחיבור עם דמויות אסטרטגיות בעולם העסקים, תקשורת ומלכ"רים.

עוד נודע למזבלה כי המשך ההתקשרות בין פייסבוק ל'שלום תל אביב' תבצע ללא שכר ובמשרד לא יקבלו שום תשלום עבור שירותיהם, וזאת כחלק מסנקציה שהושגה בין הצדדים. בנוסף גם תחומי האחריות של המשרד צומצמו בכל הנוגע לחברת פייסבוק עצמה ופעילותו תתמקד בעיקר בקידום ומיצוב אישי ומקצועי של סופר תאני.

'שלום תל אביב' ופייסבוק ישראל סירבו להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים