מביך: זמיר דחב"ש לא התמודד עם המשברים ומחק את הטוויטר

אילוסטרציה - זמיר דחב"ש - צילום: יוסי זליגר / מתוך הפייסבוק של דחב"ש
אילוסטרציה – זמיר דחב"ש – צילום: יוסי זליגר / מתוך הפייסבוק של דחב"ש

זמיר דחב"ש, בעלי משרד היח"צ והייעוץ התקשורתי 'שלום תל אביב' שמטפל בלקוחות ענק כמו פייסבוק, אל על, כללית, פז, כתר ונוספים, אומנם מציג עצמו כמומחה לניהול משברים שמטפל בלא מעט לקוחות בעלי פרופיל תקשורתי וציבורי גבוה כמו איגוד הבנקים ובנק הפועלים שזוכים לביקורות נרחבות, אולם הוא עצמו ככל הנראה לא מצליח לנהל את המשברים האישיים אליהם נקלע ובורח מרשת המיקרובלוגינג טוויטר, כך נודע למזבלה.

אם אתה לא יכול להתמודד עם החום, צא מהמטבח. ובמקרה של זמיר דחב"ש ניתן להגיד שהוא בהחלט "ברח מהמטבח" ומחק לחלוטין את חשבון הטוויטר שלו שמנה מספר עוקבים מצומצם אך ממוקד, שכלל בעיקר עיתונאים ומנכ"לים ובעלים מחוג לקוחותיו. זניחת חשבון הטוויטר בו צייץ דחב"ש בעיקר ציוצים לקידום שלי יחימוביץ' ואהוד ברק, שניים מלקוחותיו שאת מערכת היחסים האישית והמקצועית עימם הוא שומר בסוד, היא מבוכה בפני עצמה, לבטח כשמדובר באדם שאמון על ניהול המשברים של כמה מהתאגידים הגדולים ביותר בישראל.

דחב"ש עצמו שהיה ליעד למתקפה בטוויטר – חלק לאור פועלו נגד תנועת "באים לבנקאים" ונגד המזבלה, היה גם יעד מרכזי למתקפה נרחבת של גולשים לפני כשנה בעקבות פרשת הריגול של חברת NSO אותה הוא מדברר. דחב"ש שמנהל את המשברים הנרחבים של חברת פייסבוק ישראל ושל המנכ"לית עדי סופר תאני, אינו הבכיר הראשון שמקושר לחברת פייסבוק שבורח מטוויטר.

בדצמבר 2016 נחשף במזבלה כי גם ג'ורדנה קטלר, מנהלת המדיניות והלוביסטית של פייסבוק בישראל מטעם פייסבוק אירלנד, סגרה אף היא את חשבון הטוויטר שלה לאור ביקורת נרחבת שפורסמה אודותיה. קטלר שמקושרת לגורמים במשרד החוץ לאור עבודתה הצמודה עם נתניהו, הובכה מאוד לאחר הפרסום במזבלה ואף פעלה להשיב בצורה ביריונות למדי את החשבון שמחקה.

למזבלה נודע כי ג'ורדנה קטלר פנתה באמתלת שקר לחברת טוויטר (twitter) וטענה כי השתלטו על חשבון הטוויטר שלה שלא כדין, וטוויטר שהאמינה לדבריה החזירה לה את החשבון. מיותר לציין כי קטלר עצמה היא שמחקה את חשבון הטוויטר שלה לאחר שנמתחה עליה ביקורת נרחבת מצד גורמים פרו-פלסטינים שלא אהבו כי יועצת עבר של נתניהו מונתה למנהלת המדיניות של פייסבוק בישראל. גם המזבלה מתחה ביקורת נרחבת על קטלר עד שלבסוף הבכירה של פייסבוק החליטה לברוח מהפלטפורמה וסגרה מרצונה את חשבונה. באחרונה פעלה קטלר לסגירת חשבונות הטוויטר של המזבלה.

ביממה האחרונה נמצאים דחב"ש ומו"ל הארץ עמוס שוקן תחת עין בוחנת וביקורתית של התקשורת, לאחר שבמזבלה התפרסם לראשונה כי דחב"ש מייחצן את חומת התשלום החדשה של אתר TheMarker. בעקבות כך נמתחה ביקורת אישית ומקצועית על עמוס שוקן שבחר להעסיק גורם אינטרסנטי ומקורב לבנקים כמו דחב"ש.

יש לציין כי לצורך הכתבה חשבון הטוויטר המקורי שנזנח ע"י זמיר דחב"ש נרשם על ידי המזבלה. זמיר דחב"ש ו'שלום תל אביב' סירבו להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים