עידו רוזנבלום דורש מעומרי חיון ונענע 200 אלף שקל

idopr

לאחר שניסיונות הגישור בין השחקן עידו רוזנבלום לנענע 10 והבלוגר עומרי חיון כשלו, החליטו רוזנבלום ועורך דינו לבטל את הסכם הפשרה (אימג') ולהמשיך בתביעה כנגד חיון ונענע 10 בגין הוצאת לשון הרע (כתב התביעה). באמצעות עורך דינו ד"ר מאיר קוגמן, דורש רוזנבלום מענע וחיון סך של 200,000 ש"ח כפיצוי עבור הנזק והביזוי אשר לטענתו נגרמו לו (אימג').

עו״ד יותם וירז'נסקי ממשרד דרורי-וירז'נסקי-אורלנד, העוסק בלשון הרע ובקניין רוחני מסר בשם עומרי חיון: "מרשנו עמד בכל ההתחייבויות שלו ופרסם התנצלות למשך למעלה משבעה ימים. ככל שנענע 10 לא עמדו בהסכם או בכל התחייבות אחרת כלפי מר רוזנבלום, הרי שאין בכך כדי להשליך על מעשיו או אחריותו של מרשנו. מרשנו הודיע לאחרונה לנענע 10 שכבלוגר הרכילות המוביל בישראל, הוא אינו מעוניין להמשיך איתם בכל קשר, לאור ניסיון נענע 10 להרע את תנאי העסקתו באופן בלתי סביר והנוגד את ההסכם ביניהם. מרשנו מנהל את הבלוג שלו כיום באופן עצמאי לחלוטין ואין לו ולא יהיה לו כל קשר להתנהלות נענע 10 מול מר רוזנבלום".

עומרי חיון בכותרות: הבלוג של עומרי חיון נסגר, עומרי חיון מאיים בתביעה ודורש מנענע 120 אלף ש"ח, עומרי חיון מציג: חדשות הבידור והרכילות של ישראל.

עומרי חיון
עומרי חיון

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. שמתם לב כמה פעמים השם עומרי חיון כתוב שם?
    זאת כתבה על התביעה של השחקן מנחה ההוא או קידום אתר הבלוג החדש של עומרי חיון אצל הקוראים במנועי החיפוש?
    כמה פעמים אפשר להזכיר את השם הזה עומרי חיון?! עומרי חיון, עומרי חיון…
    אז רק שתדע לך עומרי חיון, שאני לא אעזור לך במזימה הזאת!

    בתודה,
    לא עומרי חיון.

  2. יש לנענע 200,000 ש"ח ?
    גם אם הוא יזכה, בית המשפט יפיל הכל על נענע ובצדק
    כ

    "כ הרבה סיפורים על אתר ללא טראפיק…:(

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים