ח"כ אורי אריאל נגד קסטרו: "פרסומת פורנוגרפית ופוגענית"

header

במכתב חריף לרשות השנייה ולקסטרו אותו יזם ח"כ אורי אריאל ועליו חתמו שמונה חברי כנסת נוספים מהסיעות השונות (זבולון אורלב, ציפי חוטובלי, מרינה סולודקין, אריה אלדד, עתניאל שנלר, ניסים זאב, ד"ר מיכאל בן ארי, יעקב כ"ץ כצל'ה), דרשו חברי הכנסת מהרשות השניה להוריד לאלתר את הפרסומת החדשה והפרובוקטיבית של קסטרו (ראובני פרידן) בה נראית הדוגמנית גל גדות נכנסת עירומה למעלית.

במכתב שנשלח גם לחברת קסטרו כתבו חברי הכנסת "ברצוננו להביע זעזוע ושאט נפש מהפרסומת החדשה המככבת בימים אלו על מסכי הטלוויזיה וכן באתרי האינטרנט השונים, תוך פגיעה קשה ברגשות ציבור שלם ואנו ביניהם. מדובר בפרסומת פוגענית בה מסתובבים פרזנטור ופרזונטרית החברה, עירומים כביום היוולדם כאשר רק טשטוש קל מכסה את איבריהם המוצנעים. מדובר בפרסומת פורנוגרפית אשר אליה חשופים בלית ברירה ילדים קטנים וכן אנשים בוגרים המשתדלים להימנע ממראות אלו".

חבר הכנסת אורי אריאל נגד קסטרו
חבר הכנסת אורי אריאל נגד קסטרו

חברי הכנסת הוסיפו עוד: "לצערנו לצד הפרסומות בטלוויזיה בשעות השיא, עלתה הפרסומת בצורה רחבה גם לאתרי האינטרנט המובילים בישראל בצורה בולטת ובעמודיהם הראשיים, ובכך הפכה החשיפה לכמעט בלתי נמנעת". מתשובה ששלח נציב תלונות הציבור, דוד רגב, עולה כי לרשות השניה הגיעו אכן תלונות רבות ובעקבות פניית חברי הכנסת יזרזו את הטיפול בתלונות אלו.

ח"כ אריאל שלח בנוסף מכתב גם לשר התקשורת בדרישה לבדוק האם מתבצת אכיפה כלפי ספקי התקשורת השונים המחוייבים להציע שירותי סינון לתכנים פוגעניים באינטרנט על פי חוק התקשורת (בזק ושירותים) תיקון סעיף 4(ט). ח"כ אורי אריאל: "לצערי אנו עדים לתופעה הולכת וגוברת לפיה חברות מסחריות משתמשות יותר ויותר באלמנטים על גבול הפורנוגרפיה לקידום מוצריהם תוך חדירה למרחב הפרטי של ילדים רבים וציבור רחב שאינו מעוניין בכך כלל ומתקשה לחמוק מכך. זוהי תופעה פסולה שראוי שתיפסק ואני דורש מהרשות השניה לסנן פרסומות מעין אלו".

קרדיטים
קמפיין קסטרו: משנה למנכ"ל: זיו קורן סמנכ"ל קריאייטיב: איתי גרונר מנהל צוות קריאייטיב: עמית ברעם קופירייטרית: אפרת אוסט מנהלת לקוחות: שירי הייסר בן-גור תקציבאית בכירה: יפית בן-שנן סמנכ"ל פלנינג: ענת סגל פלנר: נבו מזור דיגיטל: חגית שוכמן, דורון לוינשטיין, משה קרסיק הפקה: נועה גל // קרדיטים קסטרו: מנכ"ל משותף: גבי רוטר מחלקת שיווק: עדי דייכובסקי, נגה פלוטניק, דנה גודאיטי, גילי אדלר, תמי קוטר סטייליסטית: לימור זוהר שביט חברת הפקה: ראבל במאית: נירית ירון צלם: עופר קדמי עורך: ישראל אוחיון בית פוסט: גראוויטי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. הקמפיין משדר ייאוש של קסטרו ושל משרד הפרסום. הכל סובב הפקה שנראית כמו משהו בכבלים הלא חוקיים בעידן טרום הטלוויזיה המסחרית ודוגמנית מרופטת עם תחת ענק.

    רגע השיא של הקמפיין מתוזמן לציפיה שהמכתב הזה יגיע מהרשות השניה שתיפסול את הקמפיין והג'יפה הזאת תככב לשעה במזבלה. בהחלט רגע שיא לעולם הפרסום הישראלי וכולי דרוך לקראת ההגשות לפרסי האפי!

    הלוואי שהקמפיין היה כל כך מרהיב שהייתי יכול להצטער על השמרנות של חברי הכנסת שחתומים על המכתב ולהצטער שלא ראיתי אותו עדיין. לצערי זה רחוק משם וכדאי למשפחת ראובני ויקירי אודי פרידן לפתוח כמה מגזינים ולרענן את הידע שלהם כיצד מצלמים באופן אופנתי/אירוטי זוג פטמות.

    מקווה שבכסף שחסכו בהפקה הזאת יוכלו לאפשר לעצמם לקנות סמים, תרופות או לחילופין לצאת לסדנת יצירתיות, זה עשוי להיות ממש ממש חיוני בהתחשב במקוריות שהקמפיין הזה משדר.

  2. רק חבל שיש להם שגיאה בעברית וכל חברי הכנסת חתמו עליה.
    אין מילה כזו "מדיות". מדיה זה רבים של מדיום.

  3. דייייייייייייייייייייייייי עם רגשות הציבור כבר! דיייייייייייייייי! כל כך הרבה מתייפיפים! מס]יק כבר להיעלב, להיפגע, להיות מזועזע מכל פאקינג תסריט שסוף סוף לקוח מוכן לקנות. די!!!!!! אחרי זה מתפלאים למה יש גוסטים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים