חורים ברשת פונים ל-קראוד פאנדינג: רוצים לגייס 150 אלף ש"ח בשביל להפוך את האתר ליוזר ג'נרייטד קונטנט

horimbanet

אתר חורים ברשת של חברת חורימבה (גל מור, דורון גז) משיק היום מהלך קראוד פאנדינג באמצעות האתר הישראלי HeadStart. המטרה, לאחר גיוס מוצלח של 150,000 ש"ח יהפוך חורים ברשת לפורטל UGC כדוגמת באזזפיד וטרנד האנטר בו הגולשים הם אלה (בין היתר) שמעלים את התוכן. קליק לעמוד הגיוס. הסרטון מטה בהפקת גולה (Goola) – גיא דיין וחיים שמש.

איך זה יעבוד? למעשה, הדור הבא של "חורים ברשת" יהפוך את האתר לשלכם בדיוק כפי שהוא שלנו. נתקלתם בנושא מעניין? רוצים לדווח על מידע חדש? תוכלו לפרסם פוסט משלכם באתר וגולשים אחרים ידרגו אותו. ככל שפוסט יקבל פידבקים טובים יותר כך הסיכוי שלו לככב בדף הבית של האתר יגדל.

כך הגולשים יהפכו לעורכים ובסיוע הקהילה נוודא שתכנים רלוונטיים יבלטו: כתבות בעלות ערך חברתי, מדעי, ויראלי, מעורר השראה ואחרים. כותבים תכנים מעניינים בבלוג או באתר אחר? אין בעיה תוכלו לפרסם את המאמר גם אצלנו ולהפנות את הגולשים לאתר המקורי. תרמתם הרבה פוסטים שקיבלו הרבה לייקים על ידי חברה הקהילה? תעלו בדירוג המשתמש שלכם ותוכלו לבסוף להמיר את הציון שקיבלתם בהטבות.

במסגרת חורימבה.נט יעוצב מחדש כאתר חדשות חברתי, המותאם גם לפלטפורמות ניידות בהן אייפון, אייפד ואנדרואיד. נוודא שהאתר מותאם לסטנדרטים ולכל הדפדפנים, ידידותי ל-SEO וכולל גם מערכת דיוור שתאפשר לכל מי שמעוניין בכך לקבל אותנו גם בדואר אלקטרוני (תתפלאו, יש עדיין כאלה).

הממשק יהיה ידידותי, העיצוב מודרני, השיתוף לרשתות חברתיות יהיה פשוט וקל. הכוונה היא לפתח אתר מודרני ומתקדם שיספק את החוויה האולטימטיבית לכם ולשם שינוי בישראל יציב את הגולש בראש מעייניו. נגייס סכום גדול מכפי שתכננו? הכסף ילך לכותבים וישמש להרחבת היצע התכנים שלנו.

חורימבה.נט של חורים ברשת
חורימבה.נט של חורים ברשת

מור אינפו: בטח שמתם לב שבשנתיים האחרונות "חורים ברשת" צמח מבלוג קטן לאתר מוביל ומשפיע בחזית הדיגיטלית שמביא לכם את הסיפורים הכי וויראלים וכל מה שמעניין עכשיו ברשת. לאחרונה התחלנו לקבל המון פניות מכם מדי יום. שמחנו לגלות הרבה אנשים שמזדהים עם האתר והפכו עם הזמן ל"ציידי התוכן שלנו", העיניים והאוזניים שמדווחים לנו על כל מה שקורה בשטח. כלומר, ברשת. הרבה מהסיפורים שהתפרסמו באתר נולדו רק בזכות המעורבות שלכם.

אבל אנחנו לא כאן לעוף על עצמנו אלא להשתפר. למרות התגובות הרבות, הלייקים והשיתופים שהעידו על צמיחת הקהילה, מתכונת הפעילות שלנו נותרה כשל אתר חדשות קלאסי. קיבלנו הרבה יותר טיפים לכתבות ולנושאים מכפי שהצלחנו להתמודד עמם במסגרת כח האדם שלנו. אתם מבינים, הרגשנו החמצה וכל זה. לכן גייסנו כותבים נוספים והגדלנו את כמות התכנים אבל הבנו שהיום גם זה לא מספיק. בינינו, יש המון סיפורים טובים שמחכים לנו שם בחוץ וקהל איכותי וחזק שיודע מה חדש, מה בוער ומה קורה. אנחנו יודעים בדיוק מה הכח של הגולשים. האינטרנט הפכה כל גולש למדווח, לעיתונאי מטעם עצמו, שלפעמים רק רוצה להפיץ את המידע הלאה ולפרסם במקום בו קולו יבוא לידי ביטוי.

אנחנו רוצים לתת יותר מקום ביטוי לידיעות שלכם, לשתף תכנים מגניבים ולבנות את אתר החדשות החברתי הגדול והחזק בישראל. לכן החלטנו על פרויקט הדור הבא שאנחנו קוראים לו חורימבה.נט. הרעיון שעומד מאחוריו הוא לשים את הקהילה על הבמה ולאפשר לה לתרום ולהשפיע על התכנים הטובים והמעניינים שיתפרסמו אצלנו. התוצאה תהיה יותר סיפורים טובים, מגוון דעות ויותר תוכן איכותי. אנחנו מאמינים בעתיד של עיתונות שיתופית ומשתתפת. זו המגמה שאנחנו מאמצים ומטפחים ואנחנו רוצים להיות שם ביחד אתכם כשותפים. ביחד נביא את הסיפורים הכי מרתקים והכי עדכניים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. אם לחדד את מה שלא נאמר בין השורות, אני חושב שזה נובע דווקא מהאיכות הירודה של חלק (לא כולם, אבל חלק לא קטן) מהפוסטים שם בזמן האחרון (ככה זה כשצריך לכתוב כמות קבועה גדולה בכל יום ולא מוצאים על מה לכתוב ואז הכמות באה על חשבון האיכות)
    כך או כך לכאורה זה שינוי מבורך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים