בחירות 2013: יובל המבולבל מצטרף לפוליטיקה – מפלגת כלכלה היא בושה לפוליטיקה הישראלית

בחירות 2013: ח"כ מבולבל! יובל המבולבל מספר 3 במפלגת כלכלה
בחירות 2013: ח"כ מבולבל! יובל המבולבל מספר 3 במפלגת כלכלה

כשבוע וחצי לאחר פרידתה של מפלגת כלכלה מפליט הריאליטי יוסי בובליל, מודיעה היום המפלגה על מינוי גימיקי נוסף – יובל שם טוב (יובל המבולבל) אשר מאייש את מקומו של בובליל ומצטרף כמספר 3 במפלגה. באופן אישי, בעיני מפלגת כלכלה היא בושה לפוליטיקה הישראלית ובכלל ואני מקווה שימצאו לנכון לפסול אותה כמפלגה. טקסט יח"צ מטה.

בחירות 2013: ח"כ מבולבל! יובל המבולבל מספר 3 במפלגת כלכלה
בחירות 2013: ח"כ מבולבל! יובל המבולבל מספר 3 במפלגת כלכלה

יח"צ: במפלגת כלכלה שלפו היום קלף מנצח נוסף: יובל המבולבל מספר 3 במפלגת כלכלה. עכשיו יובל רוצה להעביר חוקים שישמרו על בריאות וחינוך הילדים שלכם. ושלא יבלבלו אתכם!
שבוע בלבד אחרי שהודיעו על מספר 5 ברשימת כלכלה: משה אבועזיז שזכה במיליון ש"ח בתוכנית 'אחד נגד מאה' הכריז היום יו"ר המפלגה, דניאל גולדשטיין על יובל המבולבל כמי שיאייש את המקום השלישי שלו ברשימה. ההודעה המפתיעה, יש לציין, הותירה רבים פעורי פה. "הייתה בינינו לבין יובל כימיה מצוינת, הוא אדם אמיתי, חם ואיש טוב, גם אנחנו כאלה וזה מה שהציבור במדינת ישראל צריך. אם עד עכשיו ההורים לקחו את הילדים להיכל התרבות ולקניונים לראות את יובל, אין לי ספק שביום הבחירות הילדים ייקחו את ההורים לקלפי להצביע בשביל יובל". אמר דניאל גולדשטיין.

מספר 2 ברשימה בני גולדשטיין, אמר כי כבר בפגישה הראשונה נוצרה כימיה טובה בינם לבין יובל. "קודם כל, נתחיל מזה שיובל נמצא אצלנו בבית כל יום בסלון כי הילדים שלי משוגעים עליו, הראנו לו את המצע שלנו, שבין היתר, מדבר על חינוך טוב יותר וכיתות לימוד של עד 20 תלמידים בכיתה. כמו כן הצעה נוספת שלנו היא לכתוב על חטיפים ומוצרי מזון שמכילים חומרים מסוכנים ולא בריאותיים את המילה 'אזהרה'. יובל התלהב מאוד ואמר שרק בשביל דור העתיד הוא מוכן להחליף את בגדי הליצן בחליפה ועניבה.." אומר גולדשטיין בחיוך.

ומה אומר יובל המבולבל?: "בהתחלה שהציעו לי להצטרף למפלגה היססתי. אמרתי להם שחוץ מלשמח ילדים ולנפח בלונים אני לא מבין בפוליטיקה. אבל כשראיתי את הלהט שלהם בעיניים נשאבתי, מה גם שתמיד היה איכפת לי מילדי מדינת ישראל ואם אוכל לדאוג להם יותר בכנסת דיינו". מפלגת 'כלכלה' הוקמה לפני כחצי שנה, על ידי האחים דניאל ובני גולדשטיין. אנשי עסקים מצליחים שלהם עסקים בחו"ל אשר מאסו בבירוקרטיה בארץ והחליטו לקום ולחולל שינוי. הסקרים מנבאים להם סיכויים טובים והם הולכים להיות הפתעת הבחירות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים