עזה זה כאן: עומרי חיון הותקף בתל אביב ע"י פועלי בניין של שגראוי ליבוביץ ■ המשטרה עצרה את החשודים

עומרי חיון הותקף בתל אביב
עומרי חיון הותקף בתל אביב

בלוגר הבידור עומרי חיון ובן זוגו הותקפו בערב ליל הסדר על ידי קבוצת פועלי בניין במרכז תל אביב, כך עולה מסיפורו של חיון אשר משותף ברשת מאז אמש. אירוע התקיפה התרחש ביום שישי האחרון בסמיכות לפרויקט 'סעדיה גאון 35' של חברת הנדל"ן 'שגראוי ליבוביץ'. חיון אשר ניהל וויכוח קולני עם בן זוגו, זכה לתגובה אלימה במיוחד מצד פועלי הבניין אשר לעגו לנוכח הסיטואציה ותקפו את בני הזוג, מסתמן כי על רקע הומופוביה.

אחד הפועלים זורק מוט ברזל על חיון
אחד הפועלים זורק מוט ברזל על חיון

חיון תיעד את מרבית התקיפה ופירסם את הסרטון בעמוד הפייסבוק שלו. הבוקר (ראשון), הגיש חיון תלונה במשטרה, אשר עצרה לפני מספר דקות 4 חשודים בתקיפה. בסרטון שצולם על ידי חיון, נראה אחד התוקפים משליך לעבר חיון ובן זוגו מוט ברזל, בסיטואציה אשר מזכירה את מיידי האבנים בשטחים.

חיון על התקיפה: "לא הצלחתי לישון הלילה. את ארוחת ליל הסדר המשפחתית עם אמא אחי ובן זוגי עשיתי בביתי. אפילו אחרי ההתקפה האלימה הזו לא סיפרתי לאף אחד, שלא אהרוס להם את "שמחת החג". אבל עכשיו אני כבר מבין שהייתי בטראומה במשך 30 שעות. פרסמתי את ההתקפה בפייסבוק וקבלתי התקפה נוספת חסרת גבולות מהטוקבקים. לא יודע איך אדם בשר ודם צופה בתמונות האלה יושב במחשב שלו ומגיב שנאה נגדי ובעד אלימות וטרור של עובדים ערבים בלב ישראל נגד זוג ישראלי. הפצעים יעברו המילים שרשמתם כאן פחות. אני אולי עצוב ועצבני אבל מאחל לכל עם ישראל ללא הבדל דת גזע ומין חג שמח ואמן יהיה כבר שלום בעיקר בתוך העם שלנו."

■ המזבלה לא הצליחה לקבל את תגובת שגראוי ליבוביץ עד למועד הפרסום.

חיון עם התלונה שהוגשה
חיון עם התלונה שהוגשה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. פתאום תל אביבים מרגישים קצת אינטראקציה עם ערבים.
    מי ששמאלני לא יודע מה זה לגור ליד ערבים

  2. חברת שרגאוי את ליבוביץ חייבת לפטר את העובדים הערבים שתקפו נקודה
    כל קבלן /מעסיק עובדים חייב להיות אחראי עליהם ועל התנהגותם
    לתושבי תל אביב נמאס מהפועלים המתחילים בכל יום עם נשים עוברות אורח אימהות עם עגלות ותלמידות בית ספר ואחרות . נמאס מהתנהגות אלימה ויחס מגעיל מאנשים לבאים להתפרנס אצלנו . והיגיע הזמן שהקבלנים יקחו אחריות ויעיפו את הפועלים האלה או שישלמו בעצמם את המחיר . היום זה בחור הומו מחר זה את/ה . אני מעסיק עובדים ואני אחראי עליהם ולכן חברת הבניה שרגאוי את ליבוביץ חייבת לפטר את החלאות נקודה .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים