אמיר אריאלי נכנס לתפקיד: אירוע הקריאייטיב השנתי של גוגל 'Creative Sandbox 2015' יתקיים בתחילת חודש מאי

Google Creative Sandbox
Google Creative Sandbox

חברת גוגל ישראל, תקיים זו השנה השלישית את אירוע הקריאייטיב 'Google Creative Sandbox' בתל אביב. אירוע הקריאייטיב השנתי של גוגל, יתקיים בנמל תל אביב בתחילת חודש מאי. ההרשמה פתוחה לאנשי ונשות קריאייטיב ממשרדי הפרסום, שיווק ויח"צ השונים, אשר נכחו באירועים הקודמים.

כמדי שנה, גוגל תארח את בכירי ענף הפרסום הישראלי אשר יעבירו הרצאות וסדנאות קצרות בתחומי הקריאייטיב ופרסום אפקטיבי, לצד הרצאות של אנשי מערך השיווק, הסוכנויות והמפרסמים בגוגל ישראל. בין ההרצאות בשנים קדמו: הרצאה של אלון חן על פרויקט 'ארט קופי וקוד' והרצאה של גדעון עמיחי – 'החיים בבטא'.

גוגל ישראל: "היום אין גבולות למה שרעיון טוב יכול להשיג. השינויים הטכנולוגיים משפיעים על הדרך שבה אנשי קריאייטיב מספרים סיפור ומעניקים הזדמנויות חדשות לפרסום יעיל יותר, וחדשני מאי פעם. Google ישראל מזמינה אתכם לשמוע על האפשרויות החדשות והדרכים לנווט במציאות המרגשת שבה אנו חיים ממומחי קריאייטיב וטכנולוגיה מובילים מישראל ומהעולם."

לו"ז גוגל קריאייטיב סנדבוקס 2015: דברי פתיחה של אור ליבן, מנהל תחום משרדי פרסום ושותפים. מדד הפרסומות של יו טיוב עם טל שריג-אברהם, מנהלת שיווק יו טיוב ואמיר אריאלי, מנהל קריאייטיב בגוגל ישראל. לאחר מכן שתי הרצאות מקצועיות, ביניהן הרצאה של ד"ר יעקב גרינשפן והרצאה של מנהל שיווק איזורי של גוגל.

לו"ז גוגל קריאייטיב סנדבוקס 2015
לו"ז גוגל קריאייטיב סנדבוקס 2015

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים