יהושע\TBWA מסתלבטים על משרדי פרסום שלוקחים את ה-RTM רחוק מדי

יהושע\TBWA
יהושעTBWA

RTM – מתודת ה'ריל טיים מרקטינג' או 'Real time Marketing' או 'שיווק בזמן אמת' או 'שיווק מבוסס טיימינג או תזמון' או איך שבא לכם לקרוא לזה, שהפכה למגמה חביבת משרדי הפרסום במהלך השנה החולפת זוכה להתייחסות מרכזית בסרטון השנה האזרחית החדשה של משרד הפרסום יהושע\TBWA שמסתלבט על תופעת ה-RTM ועל משרדים שלוקחים את המתודה כנראה קצת רחוק מדי.

לרגל סיום השנה האזרחית, ולקראת זו הבאה עלינו לטובה, יהושע\TBWA יוצא בסרט משרד הומוריסטי המציף את התופעה, וצוחק על אותם רגעים בהם הרצון לייצר RTM בכל מחיר הופך למטרה עצמה, במקום לאמצעי לקדם אג'נדות ומוצרים.הסרט בהשתתפות עובדי ועובדות המשרד ובכיכובו של חזקוש ישורון, קופי דיגיטל במשרד ותופעת רשת בזכות עצמה שהגיע ליהושע ממשרד הפרסום טוויסטד.

מאיה שרן ועדו קריב, סמנכ"לי הקריאייטיב של המשרד מסרו: "מגמת ה-RTM התחזקה בשנים האחרונות והגיעה לשיאה בשנת 2015 וגם אנחנו חטאנו בה לא מעט עם מספר מהלכים שהאחרון ביניהם הוא מהלך הפניה למלכת היופי הקולומביאנית לטובת רשת מלונות פתאל, שהניב מעל חצי מיליון צפיות בקולומביה. אין לנו ספק שגם השנה נמשיך ליצור מהלכים יוצרי שיחה , אך בפרופורציות הנכונות".

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: מאיה שרן, עדו קריב תסריט: חזקוש ישורון, איתן כליף צילום ועריכה: גיא יפת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים