תנחשו ת'תאריך של היום הפתוח

מכללת אפקה, קל זה לא יהיה
מכללת אפקה, קל זה לא יהיה

פוגל אוגילבי בפרסום על גבי אוטובוסים ליום פתוח במכללת אפקה. קליק לפרסומת הטלוויזיה ולקמפיין האינטראקטיב.

מכללת אפקה, קל זה לא יהיה
מכללת אפקה, קל זה לא יהיה

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: ירמי ניר סמנכ"ל לקוחות: רובי מושונוב סמנכ"לית דיגיטל: עדי השלוו כהן קופי: אודי אביטל, אדם בני ארט: אפרת ימין תקציבאי: רז קלמנוביץ' מפיקה: שגיא אשכנזי הפקה: ברודקאסט מנהלת לקוחות דיגיטל: רותי לנדא מנהל סטודיו דיגיטל: זאביק קסטר פלאש: אורי טופולנסקי עיצוב: זאביק קסטר, מאשה דרויאן תקציבאית דיגיטל: סיגל טוויג תכנות: אקספים קופי דיגיטל: גילי טל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

17 תגובות לפוסט

17 תגובות

  1. קמפיין מצויין בנוף הקמפיינים של המכללות שטופי ה"הצלחה".
    שונה, מעניין ופונה בדיוק לקהל היעד.

  2. קמפפין שוטף מעולה, תנוחו אם הייתה לכם יד בקריאיטיב למכללה למנהל\קידום\ טומשין\אריאל או אפילו הביצפר. טפו עליכם כמה אנשים שונאים את ירמי ?

  3. רעיון מצוין-
    בוא ניקח אוטובוס שגם ככה נוסע וקשה לראות מה כתוב עליו ונכניס את התאריך בצורה מתחכמת. הרעיון של לתת לאנשים בתחנות אוטובוס מחשבון, נפל.

  4. תגידו אתם לא שפויים? אנשים העלו כאן קמפיין זהה אחד לאחד לקמפיין הזה. העלו רפרנס שמוכיח שהקמפיין הזה או גנוב או סתם לא מקורי. איך איך איך איך איך איך איך אתם ממשיכים לפרגן לו ופשוט מתעלמים מזה. אסור לפרגן לקמפיין כזה וזה בכלל לא משנה אם הוא טוב או רע (והוא טוב) . ראבק, הוא גנוב!!!!!!!!! בפוגן צריכים להעלים את זה מתחת לשטיח. לא להתגאות בקמפיין שכבר שודר וזכה בפרסים.

  5. עזבו לרגע את המשוואה הנ"ל

    לדעתי בגדול, זה קמפיין הרבה יותר טוב מכל מכללה אחרת שטח כרגע

  6. מפרגןןןןןן. העיקר שזה יוצר חוויה, שאלה, הפרעה, דבר לדבר עליו.
    מעלה את המודעות ומי שבאמת ירצה לבוא בטח ירים טלפון.
    למרות שכולנו @$@#^#^$^ מותר לפרגן פעם בשנה.

  7. אני לא מבין איך פוגל ממשיכים לעלות דברים מהקמפיין הזה למזבלה אחרי שגילו שעשו כזה אחד לאחד בעולם, אני לא אומר שהם העתיקו (למרות שהקמפיין לגיוס הטכנאים זכה במלא פרסים בעולם) וזה ממש מבאס שהוצאת קמפיין ואז גילית שמישהו אחר כבר זכה עליו… אבל כשזה קורה אתה מחריש את הקמפיין וממשיך הלאה.

  8. אפילו אני, אהבל במתמטיקה, פתרתי את זה בשנייה וחצי. אני אעזור לכם: 1 בחזקת 700 זה כמו 1 בחזקת מיליון שזה שווה לעולם 1. שורש של 9 זה 3 פחות אחד זה 2. מש"ל: 1.2.2012.
    המורה שלי תהיה גאה בי 🙂
    אה כן, אחלה קמפיין !!!

  9. מסכים עם התגובה שמעליי. המשוואה מעליבה מרוב פשטות.

    אה שיט רשמתי את זה על השם ימית. הייתי צריך לרשום בלשון נקבה…

  10. אני לא מבין . מי שיפתור זה יהיה לו קל אז הוא יחשוב שהרמה שם לא משהו ומי שלא יצליח לפתור זה יהיה לו קשה אז הוא יחשוב שהרמה קשה מדי והוא לא מתאים ללימודי הנדסה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים