טייסטרס צ'ויס במהלך 4D אינטראקטיבי ומרשים במיוחד בבתי הקולנוע של יס פלאנט

נסקפה 4D
נסקפה 4D

מותג הקפה נסקפה טייסטרס צ'ויס (NESCAFE Taster's choice) של חברת אסם, משיק מהלך ראשון מסוגו בישראל בטכנולוגיית ה-4D באולמות הקולנוע של יס פלאנט בראשל"צ ובחיפה. טכנולוגית ה-4D מוקרנת באולמות קולנוע הנקראים 4DX ובהם מוקרנים סרטים בתלת מימד או בדו מימד, אליהם מתווספים מימדים חושיים נוספים, כגון: תנועת המושב בסנכרון מושלם עם העלילה על המסך, אפקטים של רוח, מים וריח המתפזר באולם, ועוד. במהלך באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב.

בפרסומת ה-4D נכללים אלמנטים של ריח הקפה, הרוח והתאמת תנועת המושבים למתרחש בסרטון ותכונות נוספותהמעצימות את החוויה. זוהי טכנולוגיה שנעשה בה שימוש בפעם הראשונה בישראל לקמפיין פרסומי. פיתוח והפקת הפרסומת כך שתתאים להקרנה בטכנולוגית ה-4D נעשה ברובו בקוריאה, שם מתאימים את הסרטים ההוליוודים לטכנולוגיה הייחודית של 4D, ומשך ההתאמה כחודש וחצי. סרט הפרסומת מוקרן במהלך כל תקופת הקיץ, באולמות הקולנוע של יס פלאנט בראשל"צ ובחיפה.

אורנית זיגר, מנהלת פעילות משקאות: "כחלק מאסטרטגיית המותג קדימה חיפשנו פלטפורמה חדשנית וייחודית להמחיש את חווית הקפה הפוגשת את כל חמשת החושים. אנו ב-NESCAFE מקדישים מחשבה רבה לחוויית הקפה והיא ניכרת בכל רכיבי המוצר, מהאריזה, דרך הארומה המשכרת ועד לטעם המשובח. אנו בטוחים כי הצופים ייהנו מהקמפיין החדש ויחושו בחוויית הקפה שהם כה מכירים ואוהבים".

טייסטרס צ'ויס מעורר את החושים, מתוך הפעילות:

קרדיטים
הפקה: מולה מנהל קריאיטייב מקאן: כפיר ראובני במאי: יוני מרדכי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים