הערב הזה כולו 3D

מזבלה

הערב עונת הישרדות אולסטראס תיפתח עם קטע תלת מימד ייחודי וגם קוקה קולה תשדר לראשונה בישראל ובמהלך הישרדות את פרסומת המונדיאל שלה בתלת מימד (רוז'ה מילה – History of Celebration). אז תפתחו ערוץ 10, שימו משקפיים ותהנו מהחוויה. הנה הפרסומת של קוקה קולה שתשודר (לא בתלת אבל עם תרגום).

flixcoil3634020-flixcoil3634020-novid

בנוסף, לקראת הפרסומת המדוברת, משרד היח"צ יפה אפרתי תקשורת גם פינק בלוגרים בערכות קוקה קולה מונדיאל הכוללות כדורגל ממותג, כובע, שרוך ומשקפיים.

ערכת המונדיאל של קוקה קולה - יפה אפרתי תקשורת
ערכת המונדיאל של קוקה קולה - יפה אפרתי תקשורת

אלון זמיר, סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה ישראל: "הסרט, המשלב קטעי צילום תיעודיים, מתחיל לפני עשרים שנה במונדיאל 1990 באיטליה ומספר את סיפורו של שחקן נבחרת קמרון רוז'ה מילה ומציג את הדרך הייחודית בה הוא חגג הבקעת גול. מילה הבקיע באותו מונדיאל 4 שערים שצויינו על ידו בדרך של ריקוד ייחודי,שמח וססגוני. הריקוד הפך עם השנים לאטרקציה שסוחפת שחקנים על המגרש, אוהדים ביציעים ומיליוני צופים בכל העולם ומבטאת את רוח שמחת החיים של קוקה-קולה". הקומוניקט המלא כאן.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. הפרסומת מעולה ומרגשת עבור אוהדי כדורגל, אבל זה פשוט שקר להגיד שהחגיגות אחרי שערים התחילו אחרי רוז'ה מילה. זה התחיל הרבה לפני. אני זוכר את קארה הברזילאי בזמנו שהיה עושה 'אווירון' אחרי גולים, וממנו אלון מזרחי קיבל את ההשראה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים