כללית ופובליסיס בקמפיין חדש – ארגון הבריאות הגדול בישראל עובד בשבילך

clalit2014ad

משרד הפרסום פובליסיס מקבוצת פובליסיס ישראל, אותו מוביל ארי מלמוד, משיק קמפיין חדש ושני עבור שירותי בריאות כללית מאז הזכייה בתקציב של כללית לפני כ-7 חודשים. במרכז הקמפיין, אשר מושק תחת המסר "ארגון הבריאות הגדול בישראל עובד בשבילך" מככבים צוות רופאים, אחיות ואנשי צוות אשר נבחרו מתוך עובדי כללית בכדי להעביר את המסר ולחזק את מיצובה של הקופה כמובילה בעולם הבריאות בישראל וזאת בזכות המקצועיות והניסיון העשיר של הצוותים הרפואיים.

המסר מדגיש את העוצמה והגודל של כללית ויחד עם זאת, את מחויבות הצוותים המקצועיים לפעול למען בריאותו של הלקוח. המטרה להציג בפני הציבור את השירות הרפואי מיטבי הניתן באמצעות עשרות אלפי עובדים במרפאות הקהילה ובבתי החולים שבבעלות כללית, צוותים אשר עובדים כולם כתף אחת למען המטופלים. בין הדמויות המככבות בקמפיין אנשי צוות מבתי חולים ומרפאות כללית: רופאי ילדים, רופאי משפחה, רופאי עור, רופאי נשים, מנהלים מחלקות ורופאים מן השורה מבתי החולים סורוקה, מאיר שניידר ובילינסון.

לדברי ראש אגף השיווק ב'כללית', טלי סקלר: "אנו גאים להשיק קמפיין שנועד להמחיש את הגודל והעוצמה של ארגון הבריאות הגדול בישראל ויחד עם זאת את היכולת של הצוותים לראות ולטפל בצרכים האישיים של כל אחד אחת מלקוחותינו. בשנים האחרונות כללית מובילה מהפך שירותי תדמיתי אשר מתבטא בתוצאות במאזן לקוחות, באיכות רפואית ושיפור בשביעות רצון. הקמפיין הינו נדבך נוסף בערכי האסטרטגיה הקיימים כחלק מהמסר של כללית הכי טובה למשפחה."

סרטון הפרסומת של כללית: "בכל פעם שאתם פוגשים איש צוות רפואי של כללית, חשוב שתדעו שמאחוריו עומד ניסיון מצטבר של מאות אלפי שעות. תהיו בטוחים שהבדיקה שאתם עוברים, נעשתה כבר מיליוני פעמים באלף וחמש מאות מרכזים רפואיים, ותרגישו שאתם מטופלים בידיים הטובות ביותר. כך הופכים צוות רפואי טוב לטוב יותר, וככה זה כשארגון הבריאות הגדול במדינה עובד בשבילכם."

קמפיין המודעות של כללית
קמפיין המודעות של כללית
קמפיין המודעות של כללית
קמפיין המודעות של כללית
קמפיין המודעות של כללית
קמפיין המודעות של כללית

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: אמיר הספרי מנהל קריאייטיב: דרור נחומי קופי: טל ביגלמן ארט: רפאל נתיב מנהלת הפקה: איריס ישראלי סמנכ"ל לקוחות: אדם פולצ'ק סופרוייזרית: מיכל נעים תקציבאית: מלי איזדי סמנכ"ל אסטרטגיה: איתי בונה פלנרית: קרן מכנס חברת הפקה: פארדיסו במאי: גיא שגיא צלם: רומן לינצקי בית פוסט: פוסט אופיס מוסיקה: מונסטר מיוזיק – רועי שן צור

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים