גיתם BBDO בפרסומת חדשה לסדרת לחמית של אסם – בחירה קלה

לחמית של אסם, גיתם BBDO
לחמית של אסם, גיתם BBDO

לא תמיד פשוט לקבל החלטות, אבל מסתבר שישנן החלטות שמקבלים מבלי לחשוב פעמיים, במיוחד כשמתחשק משהו טעים. גיתם BBDO משיקים פרסומת חדשה לתקשור סדרת הקרקרים 'לחמית' של אסם תחת המסר: "לחמית, בחירה קלה". לחמית היא סדרת קרקרים מחיטה מלא עם תוספות שונות; דגנים מלאים, ירקות קלויים ועוד.

בגיתם BBDO גם מציגים טקסט טייק אוף מהווי המשרד: "לא תמיד פשוט לנו, כי לפעמים קשה להחליט מה לעשות. נגיד, כיוון נוסף או לאשר? רדיו, טלויזיה, דיגיטל או שנוותר? הדר מרקס או קריינית אחרת? הפקשוט בדיוק כמו במצגת? מסר אחד או גם וגם? אתם חושבים שידברו על זה בעולם? באנרים או פרירולים? צילומי חוץ או פוטג'ים? אולי נעלה רק עם הנגזרת? אתם בטוחים שהפקשוט כמו במצגת? להסכים עם אליקה או שלא? שוב הקריאייטיב והשטויות שלו?? אבל לפעמים אין בעיה להחליט. כשאנחנו מקבלים בדיוק את מה שאנחנו צריכים ללחמית".

קרדיטים
סמנכ״ל קריאייטיב: דני יעקובוביץ סמנכ״ל לקוחות: אליקה מרחבי מנהל קריאייטיב: שגיא בלומברג מנהל צוות קריאייטיב: רן אלון קופי: קובי לביא ארט: סיון הברי סופרוויזרית: טל גווילי תקציבאית: ליאור סביליה דוידזון סמנכ"ל אסטרטגיה: הלל גייגר פלנר ראשי: גיא ויינגסט מנהל הפקה: עומר קנדל מפיקה: שרית יחזקאל טראפיק: קרן מנצור מנהלת סטודיו: מירב פלד סטודיו: איילת ליבנה, נטשה לוין, אינה מטוצ׳קין, יובל אזוב, טניה שרמן, אורלי אללוף, טל וייס, תום האן דה מדיה פורס (TMF): יפית אבני, מורן הובר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים