האמת על דירות הפנטהאוז נחשפת בקמפיין של פרסום בלאנקו לפרויקט מגדלי בכור

האמת על דירות הפנטהאוז נחשפת
האמת על דירות הפנטהאוז נחשפת

משרד הפרסום 'בלאנקו' של אביתר סדון, משיק קמפיין נדל"ני נוסף, הפעם לקידום קומות הפרימיום בפרויקט 'מגדלי בכור' (Behor towers) בשכונת אגמים בנתניה עבור חברת הבנייה מכלוף בכור ובניו. הפרויקט כולל 2 מגדלים מפוארים עם נוף לים כאשר נותרו בשלב זה לשיווק רק קומות הפרימיום בפרויקט הכולל 12 דירות פנטהאוז יוקרתיות.

הקמפיין עלה בפריסה רחבה ערוצי הדיגיטל והסושיאל, שילוט חוצות, קמפיין וידאו פרוגמטי עם ארטימדיה ופרינט. המהלך מושק תחת המסר: "האמת שלא מספרים לכם על פנטהאוזים נחשפת" ונחתם בהבטחה: "מגדלי בכור – 100% פנטהאוז".

אביתר סדון, מנכ"ל ובעלים של פרסום בלאנקו: "תפיסת תשומת הלב של קהל היעד בקטגוריה של דירות יוקרה בטווח של שלושה מיליון ש"ח ומעלה הוא אף פעם לא קל. האסטרטגיה שלנו נתנה נקודת מבט שונה עם טוויסט הומוריסטי ומהנה אשר מחזק את האמת המוצרית של הפרויקט".

מחלקת הנדל"ן בפרסום בלאנקו מטפלת בתקציב הפרסום והדיגיטל של דונה נדל"ן, תקציב הפרסום והדיגיטל של קבוצת גבאי, תקציב הסושיאל של אזורים, תקציב הפרסום של הכשרה נדל"ן מקבוצת אלעזרא, קבוצת אפגד, מכלוף בכור, קבוצת מגדלי איתי, אנגל משאבים, פרירון, אגם תבור, רייסדור ועוד.

קרדיטים
אסטרטגיה: אביתר סדון מנהל קריאייטיב: עמית דנה ארט: שרית לב מעצבת: צליל עצמון מנהלת ניו מדיה: חן מויאל תקציבאית: ציפי קליינמן מנהלת תוכן: אורית רפואה פוסט: תפארת – רועי קאסקי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים