בארכה – טחינה עם כבוד

Master_Baraca_Thina_22

משרד הפרסום Respect (ריספקט, כבוד), בפרסומת טלוויזיה חדשה לטחינה בארכה, תחת המסר: "בארכה – טחינה עם כבוד" שמשתלב באופן משעשע עם הקרדיט של המשרד.

מותג בארכה שייך לחברת המזון הגדולה ביותר במגזר הערבי, רושדי תעשיות מזון, ומוביל את שוק הטחינה והחלבה בישראל מזה שנים. המותג פרץ למודעות לפני כחמש שנים, הפך לסיפור הצלחה והביא את בשורת הטחינה והחלבה הערבית לכל בית בישראל. עוצמתו של המותג מגיעה מיכולתו להעביר חוויה אותנטית ולשלב בין המסורת ארוכת השנים לבין איכויות מוצר יוצאות דופן, הזוכות לתשבחות בקרב בכירי השפים בעולם המזון והמסעדנות בישראל.

מהלך המיתוג החדש המושק בימים אלה, מסמן קפיצת מדרגה נוספת של בארכה: חברת רושדי סיימה לפני חודשים אחדים את המעבר למפעלה החדש באלון תבור, שהוא מפעל הטחינה והחלבה המתקדם ביותר בישראל ומהגדולים בעולם כולו. המפעל החדש משתרע על פני 15 דונם ומעסיק 150 עובדים בני שלוש הדתות, והוא בא לתת מענה לפופולאריות הרבה של הטחינה המסורתית הגולמית, מלכת המזון הערבי-אתני, ולצמיחה המתמדת בשוק שחולל מותג בארכה בחמש השנים האחרונות. קליק לקומוניקט המלא של סברינה בלהסן תקשורת ויחסי ציבור.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים