פשוט חייכו אגד

02039_DMN_TAV

BBDO סוהו בקמפיין טלוויזיה חדש בשיתוף אגד, תו הזהב ופנל מטבחים ל-DialmyName של הבוס מודי כידון. יח"צ: שירות DialmyName מבוסס על טכנולוגיה פורצת דרך שפותחה בישראל ומאפשרת לראשונה חיוג שמות מכל טלפון סלולרי. השירות כבר פועל בישראל ונתמך על ידי סלקום, פלאפון ומירס וכן על ידי מפעילים ברחבי העולם. בקמפיין הקודם, אשר במסגרתו שולב השירות בתוכנית "כוכב נולד", נחשף ציבור רחב לשירות והותקנו אלפי חייגנים. מדי שבוע מתבצעות עשרות אלפי שיחות באמצעות השירות המהפכני. בדומה לקמפיין הקודם, סיסמת הקמפיין – "תתחילו לחייך שמות במקום לחייג מספרים" נועדה להמחיש לקהל הרחב כי חיוג שמות הוא דרך קלה, ידידותית ויעילה להגיע מיידית לאלפי עסקים ואנשים שכבר רשמו שמות חיוג. הסיסמה תומכת בלוגו השירות שסימולו הגראפי מזכיר חיוך.

קרדיטים
מנכ"ל BBDO SOHO: גיל ליבר מנהל אסטרטגיה: אורן נייגר מנהלת לקוחות: עידית זמר תקציבאות: יובל גורן, קרני בראל מנהל קריאייטיב: גל זכאי קופי: עידן קרביץ מנהלת הפקה: נוגה שגיא מפיקה: טלי ששון במאי: מיכה קינסבורנר חברת הפקה: חמוטל פלס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

11 תגובות לפוסט

11 תגובות

  1. איזה שירות גאוני – חבל על הזמן.
    אני מוצאת את עצמי מזמינה כמעט כל דבר היום דרך החייגן, חיסכון בזמן אדיר.
    והפרסומות – ממש אחלה !
    ברורות, קצרות, מעבירות את המסר – והכי חשוב מצחיקות 🙂

  2. ניימפון זה המצאה חצי פיקטיבי של מרכז הכוכביות שהבינו שהביזנס שלהם הולך להיעלם בגלל שהעולם עובר לסמארטפונים ואפליקציות

  3. לא. למיטב ידיעתי DialmyName היו הראשונים להשיק שירות חיוג בשמות ונראה שהם משקיעים תקציב מכובד בהשקה בישראל. הכיכוב שלהם בכוכב נולד היה שיחוק כי כמעט כל מי ששומע את השם שלהם כבר מזהה אותם עם השירות.

    את נייםפון לעומת זאת, אני בכלל כבר לא רואה. לדעתי נעלמו מהרדאר. גימיק פרסומי או משהו.
    בסופו של דבר, נייםפון עשו שרות מצוין ל Dialmyname. הם בלבלו את המוח תקופה קצרה, נעלמו מהשטח, ולמעשה אפשרו שליטה מוחלטת בשוק של המותג של Dialmyname.

  4. לא יצא שירות כזה לפני איזה שנה?
    נייםפון? משהו כזה?
    לכל איש יש ניים? (הסיסמא הנוראית בעולם) אבל עדיין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים