אוטומניה

alb2

ראובני פרידן IPG בקמפיין טלוויזיה חדש ליריד הרכב 'אוטומניה' של אלבר בסוכות. לראשונה ניתן למצוא תחת קורת גג אחת גם רכבים חדשים (ישירות מהיבואן), רכבי יד שנייה, ליסינג פרטי ועוד..

קרדיטים
משנה למנכ"ל: זיו קורן מנהל קריאייטיב: איתי גרונר מנהל אסטרטגיה: יהב דרייזין ראש צוות קריאייטיב: עמית ברעם ארט דירקטור: איציק הרוש קופירייטר: יעל רווח מנהלת לקוחות: שירי הייסר בן-גור סופרוויזרית: עדי איבניצקי תקציבאית: רות מנילביץ דיגיטל: חגית שוכמן, דורון לוינשטיין, משה קרסיק הפקה: נועה גל חב' הפקה: פארדיסו במאי: מיכה קינסברונר פוסט: JCS

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

18 תגובות לפוסט

18 תגובות

  1. [Comment ID #79569 Will Be Quoted Here]

    בדיוק מה שרציתי להגיד.

    סרטים באמת חמודים שעושים את העבודה. אבל הכותרת בסוף מהירה, רועשת, מבלבלת, מעצבנת ובלתי זכירה. שום קשר לסגנון החמוד של הסרטים.

  2. דווקא חמוד לאללה.
    כמו בכל סדרה, יש יותר חזק (שריטה) ופחות חזק (חרבון יונה), אבל בטוטאל, עושה את העבודה.

  3. אבל תפסיקו לקטול את ראובי באוטומט.
    הסרטים האלה זה יופי של סרטים.
    מצחיק, חמוד, אחלה הארד סייל.

  4. הייתי שמח לקטול אותם כאן במשך שעה על המשחק המאולץ והבדיחות הלא מצחיקות, אבל אני יודע שבשורה התחתונה – זה קמפיין שעושה את העבודה ביג טיים.
    ומי שחושב שאני טועה – שיקרא את הדוחות אחרי החג. מבלי להיות חלק בכל הקרקס הזה (נשבע, שאני לא קשור לקמפיין או לראובני) אני בטוח שזה קמפיין שיוצא את המוני עם ישראל מהבתים לקנות "אוטו" (אגב, מינוח לא תקין למילה רכב…) בזיל הזול בשוק של אלבר.

  5. עלוב, לא מצחיק, לא שווה תגובה,
    מסכן מי שמתעורר בבוקר בשביל לעשות חרא כזה, אין לי מושג איך הוא נרדם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים