מאזדה סקייאקטיב #3

mazdasky3

באומן בר ריבנאי בפרסומת טלוויזיה שלישית ואחרונה בקמפיין מאזדה המציגה את טכנולוגיית העתיד – SkyActiv + שיעור קטן וחינמי בהיסטוריה על תולדות החץ וקשת. קליק לפרסומת הראשונה, קליק פרסומת השנייה.

קרדיטים
משנה למנכ"ל ומנהל קריאיטיב ראשי: יורם לוי סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן מנהל קריאייטיב: ערן ניר ארטדיירקטור: אורי חסון קופירייטר: שחר אילון מנהל קבוצת לקוחות: ניר פדרבוש סופרוויזר: יוגב וייס תקציבאי: זיו משען סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי מפיק: אלון שמואלוף סמנכ"לית פלנינג: גילי ששון סופרוויזר פלנר: שי ניסנבוים פלנר: גלעד קרמר במאי: רם ברוך חברת הפקה: גוסטבו בית פוסט: ברודקאסט מוסיקה מקורית: מונסטר מנכ"ל זניט מדיה: אלון הוכדורף מנהל מסחרי: יורם (רוזי) רוזנבלום מנהלת לקוחות: לימור דהאן מתכנן וקניין מדיה: אור הלוי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. טוב תיקון, הבנתי שאלה בכלל אידיאולוג'יק. מצטערת בב"ר, שמחה לגלות שטעיתי.

  2. רק דבר אחד לי לחברים היקרים מבאומן בר ריבנאי,
    והוא נוגע בכלל למתפרצת שהם העלו בYNET – לא נורא שבזבזתם אותה על חרב שכאילו חותכת את התוכן בעמוד… גם מילא שהשינוי של התוכן נעשה בקפיצה גסה ומודבקת לאללה.. אבל הייתם יכולים לגלות קצת רגישות ולבחור תוכן אחר לחתוך שם ולא תמונה של ילדה בת שמונה שנרצחה יום לפני באכזריות כל כך מזעזעת, שאני אישית עדיין בוכה עליה לאורך היום!

    אני מצטערת, יש הרבה שמות שאני אוהבת כאן בקרדיטים, אבל וואלה ערן… הייתם צריכים לשים לב לזה. זה מזעזע. אני הייתי בכזה הלם שחזרתי על המתפרצת הזו שוב ושוב, כי לא האמנתי שזה מה שאני רואה לנגד עייני.

  3. אשכרה מה הקשר אפריקה. מה גם שהחץ האפריקאי פגע בול. איכפת לי שלוקח זמן לדרוך את הקשת? מילא אם החץ היפני היה חוצה את החץ הראשון לשניים – זה דיוק.

  4. א. לא אמורה להיות פה אנלוגיה בין מכוניות יפניות לאירופאיות? מה הקשר לאפריקה?

    ב. בולבולו של הקשת האפריקני גדול משל מקבילו היפני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים