קמפיין טלוויזיה: מזל שהמציאו את החנונים ובעיקר את אלכס מורוזוב

madatec2

גיתם BBDO בקמפיין טלוויזיה בכיכובו של פליט הריאליטי 'היפה והחנון 3' אלכס מורוזוב לקיץ של המצאות במדעטק ( המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל) בחיפה – 'יש מקום לסקרנות'.

יח"צ: 101 המצאות ששינו את העולם, מסע בזמן בעקבות ההמצאות החשובות בהיסטוריה. מתקופת האבן הקדומה ועד עידן האינטרנט של ימינו, ניסו בני האדם להתקדם בכל תחומי החיים. המצאות נולדו מתוך הכרח או במקרה, אך בלעדיהן עולמנו לא היה נראה אותו הדבר. צוות של שמונה מוזיאוני מדע מובילים מכל העולם, ביניהם מדעטק הישראלי, התכנס ובחר 101 המצאות, שהיוו פריצות דרך בתחומן ושינו את פני האנושות.

סיפורן של ההמצאות הבולטות האלו, מוצג באופן חדשני בתערוכה וזוכה להרחבה נוספת בפעילות המגוונת שתתלווה לתערוכה. בואו להכיר אותן מקרוב במיצג חזותי רב מסכי המוקרן בבכורה עולמית במדעטק. היכנסו למכונת הזמן הוירטואלית במדעטק, בה המראות כל כך אמיתיים וחיים, כאילו וההיסטוריה נכתבת מול עיניכם. גלו מהן ההמצאות ששינו את העולם ומי האנשים מאחוריהן. המערכת החדשנית SENSORY4 משלבת עשרות מקרנים בטכנולוגיית HD, מסכים משוכללים ומערכת סראונד דיגיטלית, היוצרים חוויית מולטימדיה רב חושית בלתי נשכחת, שעוטפת את המבקרים ומכילה אותם בתוכה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים