פרסומת: קק"ל אל תשאירו את הלכלוך זרוק מאחור

kklmccann

מקאן אריקסון בפרסומת טלוויזיה חדשה לקרן קיימת לישראל, לדעתי ברוח הלהיט הויראלי 'חיי מדף' של הבמאי וניה היימן. "אל תשאירו את הלכלוך זרוק מאחור, קק"ל מובילה את יום הניקיון הבין לאומי, ומזמינה אתכם לנקות את היערות ואת השטחים הפתוחים – יחד נשמור על ישראל נקייה". בין המותגים בפרסומת: צבר, מותג הבשר אדום אדום, במבה וביסלי אסם והעז של ילו.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

11 תגובות לפוסט

11 תגובות

  1. שייקה לוי נראה נבוך, לא שייך ולא מצחיק בפרסומות שהוא עושה. וגם כאן. כשאין לצידך כותבים גאוניים כמו יוסי בנאי, ניסים אלוני ושייקה אופיר זה כנראה פשוט לא עובד.

  2. שמישהו יסביר לקופירייטר ש"קריר עבדול ג'אבאר " זה סינית מנדרינית עבור צופי טלויזיה מתחת גיל 60 . ושמניירת הצחוק המעצבן של שייקה לוי מביכה במקרה הטוב .

  3. את חיי מדף ביימו ויצרו מרים נובופלנסקי ודנה פינטו יחד עם וניה היימן, מאיפה יש לדורי בן ישראל את החוצפה לכתוב "בבימויו של וניה היימן"? אם הוא כל כך דואג לזכויות יוצרים, שידאג להן עד הסוף.

  4. גניבה בוטה של רעיון של ונייה היימן

    כרגיל הקריאטיב במשרדי הפרסום נוטים לגנוב
    מאשר להיות קריאטיביים

    אה בעצם מה זה קריאטיב?

    🙂

  5. וניה היימן.
    אשכרה Copy Paste + זרעי תקווה שישראלים הם מפגרים ואף אחד לא ראה ת'קליפ שלו ביוטיוב= פרסומת קק"ל.

  6. [Comment ID #93397 Will Be Quoted Here]

    למה להיות סתם אידיוט? למה וניה היימן המציא לוגואים ופרזנטורים שמדברים זה עם זה? זה כמו שתגידו שגנבו את הקטע זה של אנשים אמיתיים ודמויות מצויירות יחד מרוג'ר רביט.
    מהלך מגניב, גיוס מותגים למהלך ציבורי ללא תשלום ופרסומת סבבה למסר של כולה יום ניקיון – כל אחד נהיה פה בלש קריאייטיב מפסטיבל קאן מגלה איזה סוד נורא – תמצצו (אה גם את זה עשו) וכן, אני משמעוני פינקלשטיין.

  7. מה זה, טריק חדש של מקאן?
    כל פעם שהם חוששים שמישהו ישווה את הפרסומת שלהם לפרסומות שעשו כבר
    הם כותבים
    "פרסומת ברוח…"
    "פרסומת בהשראת…"
    "פרסומת טייק אוף…"

    שימו לב למשל גם לכותרת כאן עם וניה הינמן, וגם לכותרת בסרטים של יס עם ג'יימס גנדלפוני (ה "wear sunscreen" של העולם התחתון)

    קיצר זה טריק שלא עובד
    זה בול כמו חיי מדף של וניה >> העתקה >> באסה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים