פרסומת: סלקום טוטאל למשפחה – משפחות נועדו להיות יחד

cellcomtotal

גיתם BBDO בפרסומת טלוויזיה חדשה, צינית, פרובוקטיבית ואמוציונאלית (כיסיתי את כל האופציות בתיאור) לסלקום תחת המסר 'משפחות נועדו להיות יחד' המציגה את סלקום טוטאל למשפחה, חשבון משפחתי אחד, ללא הגבלה – 3 מנויי סלולר, קו ביתי ואינטרנט ביתי 10MB במבצע.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

10 תגובות לפוסט

10 תגובות

  1. שמישהו מגיתם יראה ללקוח את כל הדברים שכתובים כאן וחושבים עליהם, ואז שידפוק ללקוח כדור בראש וישאיר אותו לדמם במסדרון.

    חברה גזלנית ורמאית מושכת את עולם הפרסום למטה בצעדי ענק

  2. זה כל כך ציני, עד כדי כך שזה מקומם, אני לא אתיופי, אבל אם הייתי מהעדה, אני בטוח שזה היה מעורר בי תחושת אי נוחות. כיוון שאני לא מהעדה אלא סתם כור היתוך מכל הכיוונים, אני בעיקר מרגיש נבוך שזו האסטרטגיה העלובה של חברת התקשורת הזו (ובכלל, הג'יבריש של גולן טלקום בערוץ הרוסי כבר יותר נהיר לי מהמסרים המיושנים ובעיקר דביליים של שלושת החברות האלה)

  3. שפה מיושנת, לא ברור לי למה היה צריך לרכב על גבה של העדה האתיופית במשהו עם פאסון כ"כ לאומי (צבא, עליה) כשבסוף אני מקבל חבילת סלולר. מהומה על כלום, סתם בזבוז של כסף.

  4. אה… וחרא סרט

    סלקום… תתביישו… גיתם… תתעוררו

    אם זה בטעות מועמד לקקטוס אני מתאבד

  5. חוץ מהשיר הכל כל כך גרוע, עצוב שמשרד הפרסום הפך להיות ביצועיסט ולא נותן סטירה ללקוח כדי להגיד לו שהשפה הזאת כבר משעממת ושלא נשארו עוד אוכלוסיות ישראליות לפרוט עליהן, לא בצורה כזו.
    סתתתתתאם יש עוד את הרוסים, החנונים, העיוורים, רוסים עיוורים, העירקאים, הלסביות, המרוקאים, התימנים, הומואים תימנים , הומו תימני בארון שרוצים להתחתן עם אשכנזי עוור מחוץ לארון שאמא שלו מתה, חיילים לפני גיוס, חיילים שחתמו קבע, מתגרשים, אמהות חד הוריות, יתומים, נכים, עניים, צפוניים, נפגעות אונס, נגני רחוב, הומלסים, מפוטרים, משפחות אילו שנפגעו מטיל, אילו שנפלטו מכוכב נולד, ערבים שהתיגרו והפכו לדוסים אדוקים עד שהאבא הטריד מינית את הילד ואז הם החליטו לצאת בשאלה, רוסיים נכים עניים בלי בית הומואים יתומים בקבע…. מספיק?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים