תשדירי בחירות 2013: המתערטלת של מפלגת כלכלה חוזרת! והפעם היא בולעת, מוצצת ומלקקת (פרובוקציה)

בחירות 2013: ח"כ מבולבל! יובל המבולבל מספר 3 במפלגת כלכלה
בחירות 2013: ח"כ מבולבל! יובל המבולבל מספר 3 במפלגת כלכלה

הדוגמנית המתערטלת של מפלגת כלכלה אשר עוררה סערה ברשת בתשדיר הבחירות הלא מצונזר חוזרת בסרטון נוסף אשר ממשיך להציג בצורה פרובוקטיבית את הגזרות של המדינה.

ממפלגת כלכלה נמסר: "יממה בלבד אחרי שתשדיר תעמולת בחירות של האחים, דני ובני גולדשטיין, עורר סערה והפך לשיחת היום בכל מדיה אפשרית, יום שלישי בערב הם כבר מעלים למסכים את: 2! ואומרים: "צוחק מי שצחוק אחרון. אנחנו מקבלים אלפי פידבקים מכל אותם שנקעה נפשם מנטל המיסים" למי שיצא ביום שני לפרסומת ו'פיספס' את תשדיר תעמולת הבחירות שגרם לסנסציה אחת גדולה פיספס! בתשדיר, נראית דוגמנית צעירה, כשהיא פושטת את בגדייה. כשהיא נשארת כמעט בלי… מגיחים האחים דני ובני גולדשטיין על המרקע ואומרים: "המדינה פושטת את עורנו מכל המיסים שהיא מנחיתה ללא הרף".

התשדיר, איך לומר בעדינות, הפך לשיחת היום, זה הגיע אף לדרגים הבכירים אשר שקלו לפסול אותו. ראשי המפלגה, אמרו כי מאחורי הבחורה מסתתר מסר גדול וחשוב. הם הסכימו ל'עדן' את המסר, וכבר ביום שני בלילה עמלו על תשדיר בנוסח מתוקן. 2! זה השם שדבק בו. בתשדיר, אותה הדוגמנית, 2, שמה אומרת: היי, אני 2, בסרטון הקודם לא הקשבתם לי, תנו לי להדגיש שוב את הגזירות שהמדינה מנחיתה עליכם: מע"מ, ביטוח לאומי, דלק, דיור, ארנונה ומים'… בתשדיר נראה בני אוכל שלגון מצופה, או יותר נכון, מנסה, בכל פעם עברה 2, ונגסה לו ביס, בסוף הוא נותר עם מקל… ואז מופיע דני, ואומר: "זה מה שהמדינה משאירה לכם…".

מייסד המפלגה, דני גולדשטיין, שזכה הבוקר למבול של טלפונים, אמר כי אין בו ולו, רגע חרטה על התשדיר. "בשום פנים ואופן אינני מצטער, רצינו להעביר מסר שנוגע לכל אזרח במדינה, המסר לא הועבר נכון, אנחנו אומרים לציבור, ראיתם על המרקע, לא הבנתם, בתשדיר הבא תקשיבו. מה שרצינו להגיד הוא: שלאזרח הקטן נמאס מההטלים, נמאס מהמיסים, נמאס מעליות המחירים, נמאס לחיות במינוס ושבשורה התחתונה, המדינה פושטת לתושביה את העור. אני רוצה להגיד, שחוץ מהרעש התקשורתי שהתשדיר הזה עורר, קיבלנו אלפי טלפונים, ומאות הודעות בפייסבוק, מתושבים שמבקשים לחזק את ידינו והציעו עזרה התנדבותית, המסר שקיבלנו מהאזרחים, הוא שנמאס להם ושהם רוצים אנשים כמונו, עם להט בעיניים, ואני מבטיח שכאשר נהיה בכנסת, נהיה עם אותו הלהט הזה, עם אותה הרוח הצעירה לשנות, לעשות, לזעוק, כן, גם כשאנחנו מרגישים שהמדינה פושטת את אזרחיה, אנחנו אומרים, אנחנו לא נשב בצד, איתנו לאזרחים יהיה קל ולמקבלי ההחלטות נעשה חיים קשים, אני אישית מעודד מהנתונים, כבר היום, בסקר שערכנו קיבלנו ממינה 4 מנדטים, אנחנו בכיוון של הפתעת הבחירות". אומר גולדשטיין."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים