המסע של המדינה יוצא לדרך: דביר בנדק יוצא למסע מדן ועד אילת במסגרת קמפיין עוברים למזרחי-טפחות

דביר בנדק יוצא למסע מדן ועד אילת במסגרת קמפיין עוברים למזרחי-טפחות
דביר בנדק יוצא למסע מדן ועד אילת במסגרת קמפיין עוברים למזרחי-טפחות

דביר בנדק, הפרזנטור של בנק מזרחי טפחות רוצה לשמוע מה מפריע לנו בחיים במטרה לשכנע אותנו להפסיק לקטר ולעשות מעשה. בנק מזרחי טפחות משיק היום את קמפיין הדוקו-ריאליטי הגדול ביותר שנערך אי-פעם בישראל; במסגרתו יוצגו שיחות ומפגשים אמיתיים של דביר עם אזרחים מכל רחבי קצות הארץ; המסקנה: העם רוצה שינוי.

דביר בנדק יוצא למסע מדן ועד אילת במסגרת קמפיין עוברים למזרחי-טפחות
דביר בנדק יוצא למסע מדן ועד אילת במסגרת קמפיין עוברים למזרחי-טפחות

יח"צ: בנק "מזרחי-טפחות" – מי שחתום על תנופת המעבר בין הבנקים עוד מימי הקמפיין יוצא הדופן: להעביר את דביר, עובר לשלב הבא ויוצא במהלך תקשורתי חדש – "מדן ועד אילת כולם עוברים למזרחי טפחות". במסגרת הקמפיין החדש יוצא דביר לפגוש את עם ישראל, לשמוע מאזרחים מה מפריע להם כאן בחיים בארץ ולשכנע אותם שלא די בקיטורים – יש לעשות מעשה. לא טוב לך במקום מסוים? לא צריך להמשיך ולסבול. פשוט צריך לקום ולעבור.

הקמפיין מלווה את דביר לכל אורך המסע, החל מיום היציאה לדרך שבו הוא אורז את החפצים, נפרד מעירית אשתו ויוצא לדרך עם רמבו הכלב, וממשיך באתרים לאורך ישראל מדן ועד אילת. במהלך הקמפיין יועלו לאוויר מספר סרטונים ובהם מפגשים מרתקים של דביר עם אזרחים בצפון, במרכז ובדרום הארץ.

דינה נבות, סמנכ"ל שיווק מזרחי-טפחות מסבירה, כי בסקרים ובבדיקות שנערכו בבנק עלה, כי 30% מלקוחות כלל הבנקים שוקלים לעבור בנק בחצי שנה הקרובה ואולם בפועל, רק כ-7% מהם עושים מעשה ועוברים בנק.

"הפער הגדול בין התחושות והרצונות של חלק ניכר מלקוחות הבנקים לבין התנהלותם היא שדחפה אותנו לצאת בקמפיין המיוחד הזה, שבו אנחנו מזכירים ללקוחות שלא חייבים להמשיך ולסבול. כשרע לך במקום מסוים אתה פשוט עובר הלאה. ואם לא טוב לך בבנק הישן שלך – קום ועבור בנק. מבחינתנו, רק טבעי שהמעבר יהיה אלינו, בדיוק כפי שעולה מהסקרים המצביעים על כך שמרבית הלקוחות ששוקלים לעבור בנק מתייחסים למזרחי-טפחות כאלטרנטיבה המועדפת, ובפער גדול מהמתחרים", אומרת דינה נבות.

מדובר בקמפיין הדוקו-ריאליטי הגדול מסוגו בישראל, מה שאומר שכל פרסומות הקמפיין יציגו שיחות ומפגשים אמיתיים של דביר עם אנשים בדרך. דביר פוגש ומקשיב למה שאנשים יש להגיד על הבנק שלהם ועל נושא מעבר הבנקים. אל המהלך תתלווה פעילות אינטראקטיבית באתר הבנק. בתקופת הקמפיין תתקיים באתר "תחרות הסטיקרים הגדולה" כאשר הגולשים יתבקשו להיות קופירייטרים לרגע ולכתוב את הסטיקר שיגרום לאנשים להתעורר ולעבור.

בין הכותבים יוגרלו פרסים כמו חופשה משפחתית באילת והסטיקרים הנבחרים אף יזכו בפרסום ברחבי הארץ. הקמפיין יעלה לאוויר ב-23.6.2013 למשך תקופה של חודש במתכונת רחבה בפעילות בטלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות וכן ילווה בפעילות דיגיטל. בנוסף על סרטי המסע של דביר שישודרו בטלוויזיה יעלו באינטרנט סרטים נוספים.

דביר בנדק יוצא למסע מדן ועד אילת במסגרת קמפיין עוברים למזרחי-טפחות
דביר בנדק יוצא למסע מדן ועד אילת במסגרת קמפיין עוברים למזרחי-טפחות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. [Comment ID #102751 Will Be Quoted Here]
    לא צריך שום היגיון זה הקטע. הוא כזה קלמזי שאי אפשר לא לאהוב אותו!
    בכלל אני חושבת שהקמפיין הזה גרם להרבה אנשים לעזוב מקום שהם לא מרוצים ממנו ולהמשיך הלאה. לא רק בהקשר של בנקים.

  2. מה זה קטע המפגר הזה שהוא מסתבך עם הגלגל?? רגע אחד הוא תלוי לו על הצוואר ופתאום הוא דרך הצוואר והיד? אני לא מבין! אין בזה היגיון!

  3. מעניין ומסקרן. לא חושבת שנתקלתי עוד בפרויקט כזה בארץ. נחכה ונראה אם זה אכן יענה על הציפיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים