פרסומת: סימפוניה של שטראוס – לבחור בטעם

simpoisa2

אדלר חומסקי & ורשבסקי בפרסומת טלוויזיה חדשה לשטראוס המתקשרת השקה מחדש של גבינת סימפוניה, גבינת שמנת בטעמים שונים וחדשים; "'סימפוניה' פילפל שיפקה (חריף), 'סימפוניה' עגבניות מיובשות וזיתי קלמטה, 'סימפוניה' חציל קלוי בנגיעות שום ושמן זית". סימפוניה – לבחור בטעם.

'סימפוניה' מקבוצת 'שטראוס' פיתחה סדרת טעמים חדשה בשיתוף פעולה ייחודי עם השף הירושלמי, יניב גור אריה. המוצרים החדשים ממציאים מחדש את הקלאסיקה הישראלית המוכרת, לחוויית טעמים מרגשת ומפתיעה בכל ארוחה. גבינות חדשות במרקם שמנת, בטעמי שף ים תיכוניים עזים, תחת הקונספט: סימפוניה, לבחור בטעם. בין הטעמים החדשים: 'סימפוניה' פילפל שיפקה (חריף), 'סימפוניה' עגבניות מיובשות וזיתי קלמטה ו'סימפוניה' חציל קלוי בנגיעות שום ושמן זית (יח"צ).

'סימפוניה' פילפל שיפקה (חריף) – החיבור של גבינת סימפוניה עם טעמים חריפים עזים ובלתי מתפשרים, זה הכי ישראלי שיש. פילפל השיפקה, הוא גם חריף וגם טעים. רחוב התבלינים משתלב בגבינת הסימפוניה החדשה. בטעם עז וחזק.

'סימפוניה' עגבניות מיובשות וזיתי קלמטה – שילוב קלאסי של זיתים ועגבניות היוצרים טעם נפלא שמתחבר יחדיו. הזיתים מביאים מליחות, העגבניות מביאות מתיקות, שניהם יוצרים יחד טעם דומינטי, וכל כך אהוב. השילוב המיוחד הזה במפגש עם הגבינה במרקם שמנת עשירה וטעימה מייצר חוויה קולינרית חדשה ומפתיעה.

'סימפוניה' חציל קלוי בנגיעות שום ושמן זית – חציל קלוי הוא אחד מחומרי הגלם המאפיין את המטבח הארצישראלי. חציל קלוי הוא שמש וים תיכון. השילוב עם חצילים הכי טריים, קלויים על אש פתוחה, עם בן הזוג האולטימטיבי – שמן זית ושום. ניתן להבחין בגבינה אפילו מעט מקליפות החציל כדי שגם מראה הגבינה יעורר את התיאבון.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. קוראים לו אמנון פישר והוא הבן של עוד רונאל פישר ועכשיו תיראו כמה הם דומים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים