אורנג' SmartDrive – פתרון חכם לנהיגה בטוחה

SmartDrive2014

באומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס ישראל בפרסומת חדשה לספקית הסלולרית אורנג' המתקשרת את "אורנג' SmartDrive", חיישן לניטור הנהיגה ברכב בשיתוף פעולה עם חברת הביטוח AIG, המעניקה גם עד 40% הנחה בביטוח המקיף לרכב למצטרפים חדשים.

סמארטדרייב, פרי שיתוף פעולה של אורנג' וחברת Traffilog (טרפילוג), מאפשר לקבל תמונה מלאה של כלל מערכות הרכב והנהג והזרמת הנתונים לאפליקציה ייעודית בסמארטפון; לרבות קבלת התראות על מהירות מופרזת, התראות בזמן אמת על תקלות מכניות ברכב; מצבר חלש, חום מנוע גבוה, צפייה במיקום הרכב, מסלולי הנסיעה ועוד.

חברת טרפילוג, מפתחת מערכת אקו-דרייב לניטור נהיגה ועוסקת בתחומי מערכות טלמטיקה לרכב, מתמקדת בבטיחות נהיגה וניתוח מיומנות טכנית של הנהג. החברה הוקמה בשנת 2003 של ידי רוברט יזרעאלי ועדי עמיחי.

קרדיטים
במאי: עומרי טאוב עריכה: אייר עוזיאל מפיקת משרד: אודליה נחמיאס מנהל קריאייטיב: ערן ניר חברת הפקות: D9 מקבוצת סברס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. כל התעשיה הזאת פח אשפה. ״מקצועיות״ כבר מזמן ממנה והלאה. האיש (קובי) הוא בעל מקצוע מעולה וראוי. והרי לכם התוצאה.. סרטון, מצוין. תוצאה מעולה !

  2. אם כל הכבוד ויש הרבה, קובי היום שכיר בחברה ואינו בעלים לכן מה שהיה ונעשה כבר לא רלוונטי, מה שכן רלוונטי הוא לראות שהבן אדם לא ברח ולא נעלם ועושה מאמצים ואף מבצע הסדרים ומשלם את חובותיו וזה ראוי לכבוד, אני מכיר הרבה מאוד אנשים וחברות שכשלו ונפלו ונעלמו ולאחר מכן חזרו כאילו לא קרה כלום ומעולם לא שלמו שלא נדבר על טיקונים שעשו תספורות על חשבון כולנו.
    המקום להשמיץ, אם כל הקלות שבעניין, מחובתנו לעזור ולשקם על מנת שיוכל בסופו של דבר לרצות כמה שיותר ספקים שנפגעו.
    תחשבו על זה לפני שמשהו מעביר ביקורת בכזו קלות, ושימו אתכם בנעליים.
    חוץ מזה מה עדיף, להיות כעוס ולא לקבל כלום, או לתת ולעזור ולקבל את הכסף שחייבים לך….
    ברב המקרים בחיים צריך להיות חכם ולא צודק וזה מתכון לחיים רגועים מוצלחים ושמחים.

  3. בושה שנותנים לקובי ביטר להפיק פרסומות שוב בתעשייה הזו. בנאדם שהוריד מחירים של הפקות לזנות כי לא שילם לאנשים, וגרם נזק עצום גם לאנשים וגם לתעשייה לא צריך לקבל הזדמנות שנייה .לא מתפלא על באומן שרוצה הפקות בזול, מתפלא על אנשי צוות ובתי פוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים