משפחת מושונוב בקמפיין משותף חדש ל-SWITCH של קבוצת כלמוביל

SWITCH _mush

מוני ומיכאל מושונוב והשחקנית סנדרה שדה, מככבים בקמפיין משותף חדש של משרד הפרסום והמיתוג אופן (OPEN) לקידום SWITCH (סוויץ'), פלטפורמה ושירות לקניית ומכירת רכבים משומשים של קבוצת כלמוביל, יבואנית מותגי רכב מרצדס ויונדאי בישראל. הקמפיין תחת המסר: "למכור ולקנות רכב יד שנייה זה כאב ראש. טוב שגם עשו לזה סוויץ', סוף סוף דרך חדשה לקנות ולמכור רכב יד שנייה". הסרטון נחתם בסלוגן: "סוויץ' וסגרנו".

אסף חרל"פ, מייסד ומנכ"ל SWITCH: "מוני ומיכאל היו הבחירה הטבעית לקמפיין שמטרתו להמחיש את הפער בין העולם הישן לחדש. הפרסומת מייצגת נאמנה את המשימה שלנו במיזם החדש – להחזיר את האמון לעולם העסקאות בשוק הרכב פרטי ואת הפוטנציאל שיש לו להפוך את שוק המכוניות המשומשות למשוכלל ויעיל".

ממשרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת נמסר: התהליך מתחיל בדיגיטל כשהמוכר מכניס את פרטי הרכב ושולח אותם לחברה. במידה והוא עומד בכל הקריטריונים, הוא מוזמן לפגישה במתחם SWICTH הממוקם בפי גלילות. הרכב מצולם כ – 20 כיוונים שונים, נשלח לבדיקה על חשבוןSWITCH , ואם הכל תקין הוא מפורסם באתר. הקונה מצידו ניכנס לאתר, מחפש את הרכב שהוא רוצה ובמידה וישנה התאמה בין רצונותיהם של הקונה והמוכר, נהג של סוויץ' נוסע למוכר, מביא את הרכב ומציג אותו בפני הקונה. את כל נושא התמחור, העברת הבעלות והעברת הכספים, סוויץ' תעשה בשביל המוכר והקונה.

ממחקרים מקדימים שערכה החברה עולה כי 46% מהקונים הפרטיים, קנו ממוכרים פרטיים. 59% ממוכרי הרכבים חשים חוסר אמינות לעומת 35% מהרוכשים, 38% מהמוכרים מספרים על חוסר ידע מכני, לעומת 21% מהקונים, 34% מהמוכרים מדגישים כי אינם בקיאים בתמחור הרכב, כאשר 22% מהקונים מדווחים על אותה בעיה. 28% מהמוכרים מלינים על חוסר זמן לטיפול בהליך מכירת הרכב, זאת בעוד 34% מהקונים חשים את אותה הבעיה.

משפחת מושונוב, תמונות יח"צ. צילום : שי יחזקאל
משפחת מושונוב, תמונות יח"צ. צילום : שי יחזקאל
משפחת מושונוב, תמונות יח"צ. צילום : שי יחזקאל
משפחת מושונוב, תמונות יח"צ. צילום : שי יחזקאל

קרדיטים
מנכ"ל: איל כץ מנהל קריאייטיב ראשי: סער פרידמן מנהל קריאייטיב: ליאור מאירי מנהלת לקוחות: ליאור צנגן מיאלמה הפקות: שוש מגורי כהן מפיקה ראשית: ליאורה יורק במאית: קרן חכמה צלם: רומן לינצקי קבוצת כלמוביל: עטרה ליטבק שחם, ענת מראלי, רוני שוורץ דגני יח"צ: דני לוי תקשורת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים