חישגד קרוקודיל – גיתם BBDO בסרטון חדש בקמפיין בוא'נה, זה אחלה כסף

חישגד קרוקודיל
חישגד קרוקודיל

מפעל הפיס, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO משיק פרסומת טלוויזיה חדשה לקידום גירודי חישגד. הסרטון ממשיך את הקונספט של חישגד: "בוא'נה, זה אחלה כסף". הסרטון נחתם בקריינות: "נכון, אולי לא נגשים לך את כל החלומות, אבל היי, לפחות תוכל לצאת עם המשפחה לחופשה שתמיד חלמת עליה". נמסר כי המהלך בהשקעה של 5 מיליון ש"ח. קליק לפרסומת הקודמת בקמפיין חישגד.

דפנה נעים שאול, סמנכל"ת שיווק ומכירות מפעל הפיס: "הקמפיין החדש, ממשיך את הקו הפרסומי התואם את אסטרטגית המותג של חישגד, תחת המסר: "חישגד אולי לא יגשים לך את כל החלומות, אבל עם חישגד תוכל לממן את החלום שבאמת רצית. במרכזו של הקמפיין הפעם, הפנטזיה האולטימטיבית של הגבר לצאת לטיול אקסטרים, לעומת חופשה משפחתית מפנקת. הקמפיין המושקע צולם בנופים המרהיבים של סרביה ומונטנגרו בניהול המקצועי של הבמאי אלי סברדלוב וחברת ההפקה גוסטאבו ובאמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO".

לדברי חמי פדן, מנהלת הפרסום: "הפעם היה חשוב לנו להעביר את החלום בצורה הכי אוטנטית על מנת ליצור הזדהות, הצילומים צולמו בשטח בנוף של מצוקים ונהרות ובתנאים לא פשוטים והתוצאה מדברת בעד עצמה"

לדברי אבי לוי, מנהל שיווק מותג חישגד, מפעל הפיס: "לכל אחד מאיתנו יש איזו פנטזיה אולטימטיבית – לצאת לחופשת הרפתקאות לחוות את הטבע באופן הכי הרפתקני שניתן. גם כשיש לנו משפחה אנחנו ממשיכים לחלום על הטיול האקסטרימי והרפתקני אבל בחישגד כמו בחיים – לא נוכל להגשים את כל הפנטזיות שלנו אבל נוכל לצאת לחופשה משפחתית מפנקת חישגד ממשיך להציג בדרך סימבולית איך ניתן להגשים חלומות באמצעות זכייה בחישגד."

קרדיטים
בית פוסט: ג׳ירונימו סמנכ״ל קריאייטיב: שני גרשי, דני יעקובוביץ׳ מנהל קריאייטיב: שגיא בלומברג קריאייטיב: לנה שיין, עודד נדיר, אסף חלפון, יעל אפלבוים, איתן כהן סמנכ״לית לקוחות: קרן בכר אמיתי סופרוויזריות: עינב טנצר, עדי שכטר תקציבאית: לירון בטיטו סמנכ״ל אסטרטגיה: הלל גייגר פלנרית: הילה תמיר מנהל הפקה: עומר קנדל במאי: אלי סברדלוב צילום: טובי הוכשטיין מנהלת פרסום, מפעל הפיס: חמי פדן מנהל מותג חישגד: אבי לוי חברת הפקה: גוסטבו – נדל גוסטבו, שיר אנוך, תאיר מרדכי מוזיקה: תומר בירן מדיה: יפית אבני, דקלה אדרי, אנה הקר, עומר כהן, ניר כוכב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים