המפלגות שעשו שיימינג לאזרחים פרטיים רק בשביל להעביר עוד מסר פופוליסטי

מתוך הסרטון של יש עתיד
מתוך הסרטון של יש עתיד

במערכת הבחירות הנוכחית אין חוקים, הכול כשר, הכול מותר, אף אחד לא מפקח, אף אחד לא אוכף, אף אחד לא אומר "זה הגבול". בחירות 2015 הניבו תופעה חדשה ומדאיגה בנוף הפוליטי בישראל. הפוליטיקאים קוראים לזה "צעירי המפלגה", אולם בפועל, מה שבמשך שנים היה זרוע צעירה של אותן מפלגות המורכב מפעילים צעירים ולהוטים אשר אינם מקבלים שכר, הפך בבחירות 2015 לזרוע ההתנגחות של הפוליטיקאים, אשר תפקידם לייצר קמפיינים ותעמולות בחירות אשר חוקיותם מוטלת בספק, כאשר אין מי שיתן את הדין על מעשיהם, לבטח שלא המפלגה עצמה.

מפלגות רבות מעבירות מסרים קיצוניים, לא חוקיים ואף כאלו אשר מפרים זכויות יוצרים וגובלים בהוצאת לשון הרע באמצעות הפעילים הצעירים. במפלגת מרצ בראשות זהבה גלאון, שלחו את צעירי המפלגה להטריל את הוריו של יואב 'הצל' אליאסי עם מגפון וזאת בניגוד לחוק הבחירות וגם מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד, מפיצה באמצעות צעירי המפלגה, סרטון אשר עושה שיימינג פומבי, ללא שום צנזורה ובחסות תעמולת הבחירות, למשפחה השוקולד המפורסמת מפרשת ישראייר ולמשפחה אשר התפרעה במלון.

אז מה יש לועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-20 ולמפלגות השונות להגיד בנושא? כמצופה כל הגופים אליהם פנתה המזבלה התעלמו באלגנטיות מפנייתה. כנראה שיומיים לפני הבחירות קצת פחות נוח להם לענות למה לעזאזל במדינה אשר מציגה עצמה כמדינת חוק דמוקרטית, פעם אחר פעם רומסים הפוליטיקאים והמפלגות את האזרח הקטן רק בשביל להעביר עוד מסר פופוליסטי.

ביום שלישי הקרוב כשתצאו לבחור, לא משנה מה תהיה בחירתכם, יש דבר חשוב שאתם צריכים לזכור, היום הפוליטיקאים עשו שיימינג לאנשים האלו, יש סיכוי טוב מאוד שבבחירות הבאות, הם יעשו את זה לכם.

הסרטון של "צעירי יש עתיד" – כששר האוצר היוצא עושה שיימינג לאזרחים פרטיים

הסרטון של "צעירי מרצ" – מנוגד לחוק הבחירות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. חיפשתי ממש טוב את ה'שיימינג' בסרטון של יש עתיד ולא מצאתי…. דורי או שאתה לא מבין את משמעות המושג או שאתה עושה את עצמך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים