מתפשט על המדיה החברתית: משרד הפרסום של מעיין יחבס זכה בתקציב אגאדיר

משרד הפרסום של מעיין יחבס זכה בתקציב אגאדיר
משרד הפרסום של מעיין יחבס זכה בתקציב אגאדיר

שבוע אחרי שמותג התכשיטים והשעונים פדני הצטרף אל סוכנות המדיה החברתית MY Social, שבבעלותו של מעיין יחבס, והיום מצטרפים אליו שני לקוחות חדשים; רשת המסעדות 'אגאדיר', ומותג הבן שלה; 110 בורגר. יחבס ינהל עבורם את כל מערך הפעילות בפייסבוק, ויתלווה לצלם האופנה, עידו איז'ק, שמנהל כיום את עמודי האינסטגרם של אגאדיר ו-110.

הרוקסטאר החדש של עולם המדיה החברתית בישראל? יחבס, עדיין לא בן 30, אבל בהחלט מסתמן ככוכב עולה בשמי הביצה הישראלית. את MY Social הוא הקים לפני פחות משנה וחצי, ומאז – בפרק זמן קצר מאוד, הצליח לרתום שורה של מותגים גדולים ומוכרים, ביניהם: אדידס, יקב הרי גליל, מעדני מיקי, מותג הופלים והעוגיות מן, רשת ההלבשה התחתונה יוקרתית ג'ק קובה ו-Factory 54. כיום ניצבת MY Social בשורה הראשונה של משרדי הפרסום המתמחים במדיה חברתית בישראל, עם התמחות ממוקדת בתחומי הלייף סטייל.

מעיין יחבס - צילום: עומרי שפירא
מעיין יחבס – צילום: עומרי שפירא

יחבס התחיל את דרכו כעיתונאי בטיים אאוט, אבל מהר צמח והתפתח בתחום הרשתות החברתיות, כאשר הקים וניהל עבור עשרות מותגים את הפעילות בתחום, וביניהם: עיריית ראשון לציון, קליניק, מגן דוד אדום, רשת המלונות קלאב הוטל ועוד. את ההחלטה להיכנס לעולם העסקי, ולהקים חברה משלו, הוא מנמק בכך: "כפליט של משרד פרסום, שעבד קשה בעברו, הבנתי שאם הייתי נשאר לעבוד שם לעולם לא הייתי יכול לתת את המוצר שאני נותן כיום. המשרד שלנו מדבר ללקוחות בגובה העיניים, ומקפיד לתת שירות ויחס בינאישי ברמה הכי גבוהה לצד זמינות 24:7 ואנשי תוכן מהטובים ביותר. זה סוד הקסם".

לדברי מעיין יחבס, המנכ"ל והבעלים של MY Social: "אנחנו לא עושים שיווק לחברה, והצמיחה שלנו בשנה האחרונה נובעת בעיקר משיווק שעובר מפה לאוזן. אני רואה בכך הוכחה לכך שהמותגים עימם אנחנו עובדים אוהבים את העבודה איתנו. יש באופק עוד לא מעט פרויקטים מרתקים שאנחנו עובדים עליהם בימים אלה, והכל יושק בקרוב. בינתיים אני רק אתן טיזר ואומר שזו בההחלט אך ורק ההתחלה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים