פרומרקט קיבלה את הזיכיון למכירת שטחי פרסום ושילוט ברשת הסופרים ויקטורי

קבוצת פרומרקט
קבוצת פרומרקט

רשת הסופרמרקטים 'ויקטורי' חתמה עם קבוצת פרומרקט (Promarket), חברת קידום המכירות הגדולה והותיקה בישראל, הסכם לניהול ומכירת שטחי פרסום ברחבי הרשת. כפועל יוצא, פרומרקט תנהל מעתה את מכירת שטחי הפרסום ברצפת המכירה ברשת ויקטורי.

במסגרת הפעילות פרומרקט תציע לכל ספקי רשת ויקטורי, פתרונות מתקדמים של נראות וחווית מותג חדשנית. פרומרקט תאפשר לספקים לקדם את נוכחות המותגים שלהם על ידי מגוון של אפשרויות פרסום ברשת ובין היתר ויקטורי תיזום פעילויות מיוחדות לעידוד הקטגוריות השונות כמו אירועים קונספטואליים על בסיס מועדים ונושאים מגוונים שיסייעו למותגים לחשוף את מוצריהם ויעניקו ללקוחות ערך מוסף.

ויקטורי
ויקטורי

רשת ויקטורי מתקדמת באסטרטגיית הצמיחה ולאחרונה אף הכפילה את שטחי סניפיה על ידי קניית סניפים מרשת מגה. עובדה זו מעמידה בפניה מגוון אופציות רחב יותר ומאפשרת מתן שירות לספקי הרשת דרך חברה חיצונית ומוכרת כמו פרומרקט. אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי: "אפשרויות הפרסום כיום הן גדולות ויש מקום ליצירתיות יותר מבעבר. אנו רוצים לתת ללקוחותינו ערך מוסף ולהעניק להם חווית קנייה ייחודית. שכרנו את שירותיה של חברת פרומרקט על מנת לתת לספקי הרשת מענה רחב יותר ואפשרויות פרסום גדולות בכל סניפינו".

באחריותה של פרומרקט, החל מהשנה, לטפל בשלטי הסניפים, לנהל את רצפת המכירה, לבנות קונספטים למותגים ובמתן ייעוץ ותמיכה. יניב פרנקו, מנכ"ל החברה: "אני מברך על החלטת רשת ויקטורי לצאת איתנו לדרך משותפת ועל ההזדמנות שניתנה לנו כחברה מנוסה בתחום. אין לי ספק שנעניק פתרון מתקדם למותגי וספקי הרשת ונייצר חווית קנייה ללקוחות הרשת".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים