פאפא זרמון: תקציב רשת הפיצריות פאפא ג'ונס בישראל יטופל ע"י זרמון גרופ

אילון זרמון
אילון זרמון

אילון זרמון סוגר מעגל. אחרי שבמשך שנים תקציב דומינוס פיצה ישראל הנחשק היה בידי משרד הפרסום זרמון גולדמן ולאחריו במשרד הפרסום המחודש של אילון 'זרמון DDB' וב-2012 עבר לידי מקאן תל אביב, רשת הפיצריות מארה"ב פאפא ג'ונס, שמגיעה בימים אלה לישראל, מודיעה היום על בחירתה במשרד הפרסום של זרמון לניהול תקציב הפרסום שלה.

עם הניסיון הנרחב שיש לזרמון בטיפול ברשתות פיצה (ע"ע דומינוס, בה טיפל במשך 7 שנים), הבחירה במשרדו נראית טבעית. זוהי גם הבעת אמון במשרד הפרסום, לאור כך שמי שמביא את בשורת פאפא ג'ונס לישראל הוא אסף גרינברג, מי שהיה בעבר מנכ"ל רשת דומינוס פיצה בישראל.

רשת פאפא ג'ונס (Papa John's Pizza), היא רשת הפיצריות השלישית בגודלה בעולם. פאפא ג'ונס, רשת פיצריות אמריקאית, נוסדה בארה"ב בשנת 1984 ומאז כבשה את ארה"ב ואת העולם. הרשת משיקה בפברואר 2016 סניף ראשון בישראל שמתמקם במיקום מרכזי, ברחוב דיזינגוף 267 בתל אביב. הרשת העולמית מונה למעלה מ-4,700 סניפים במגוון מדינות ברחבי העולם ומבוססת בעיקר על משלוחים לבתי הלקוחות.

פאפא ג'ונס
פאפא ג'ונס

הרשת חרטה על דגלה להעניק ללקוחותיה חוויה איכותית וטובה יותר של פיצה העשויה מאיכות גבוהה של פרודוקטים אמיתיים וטובים כמו בצק איכותי, ירקות טריים, 100% גבינת מוצרלה ורוטב משובח. כאמור, הסניף הראשון של הרשת בישראל, יושק בחודש פברואר בתל אביב והתכנון הינו לפתוח סניפים נוספים במהלך 2016 בעיקר ברחובות הערים ופחות בקניונים, תחילה באזור גוש דן ולאחר מכן בפריסה ארצית.

מאחורי הבאת מותג הפיצה לארץ עומד היזם אסף גרינברג, מבעלי פרנג'ליקו והסושיה שהיה מנכ"ל רשת דומינוס פיצה. האסטרטגיה המלווה את הרשת וכאמור תיושם גם בארץ, הינה Better Ingredients, Better Pizza (חומרי גלם טובים יותר, פיצה טובה יותר).

השקת הסניף החדש בתל אביב תלווה בקמפיין השקה נרחב, אונליין ואופליין, במטרה לעורר מודעות מיידית לרשת. בשלב הראשון, קמפיין ההשקה עתיד לעלות בתל אביב בלבד. הקמפיין יצמד לאסטרטגיה העולמית, ידגיש את אופי ההכנה המתבסס על מרכיבים טריים ואיכותיים ויקבל אימפלמנטציה מקומית בועטת, מעוררת עניין שלא תשאיר אף אחד אדיש.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים