שי אטיאס מונה לסמנכ"ל לקוחות בחברת הפרסום לנוער 'טינק' של יניב ויצמן

שי אטיאס, צילום: כרמל כמאל אבוזלף
שי אטיאס, צילום: כרמל כמאל אבוזלף

שי אטיאס מונה לסמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום teenk, המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים, בני נוער וחיילים. אטיאס, שמגיע למשרד עם רקע מעולמות היזמות, השיווק והפרסום הדיגיטלי, יהיה אחראי על ניהול הלקוחות והעובדים במשרד. בשנים האחרונות שימש אטיאס כסמנכ"ל שיווק בינלאומי בחברת Baby Bloom, המתמחה בפונדקאות בארה"ב. לפני כן הקים וניהל את סדנאות הכתיבה והפזמונאות של נעם חורב, שנרכשו על ידי "הבצפר" כאחת מסדנאות הדגל שלו.

בעברו שימש במספר תפקידים במשרדי פרסום, כשהקים וניהל את מחלקת האינטראקטיב בפוקס גורן גלעדי, שם ניהל תקציבים בהיקפים של מיליוני שקלים. לפני כן שימש אטיאס כמנהל המדיה ב-TMF ובתפקידים נוספים במשרדי פרסום.

שי אטיאס מסר: "אני נרגש מאוד על ההזדמנות להשתלב ב-teenk ומרגיש שאנחנו חולקים את אותם הערכים: חדשנות, קריאייטיביות וייחודיות. אני מאמין בלב שלם כי ביחד נוכל לכבוש פסגות ולהמשיך להוביל את קטגוריית הפרסום לנוער בעזרת כלים אקסקלוסיביים, חשיבה מדויקת והמון תשוקה למקצוע".

יניב ויצמן, הבעלים והמנכ"ל של משרד teenk: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של שי לצוות המשרד ובטוחים שהוא יביא מהניסיון הרב שלו, וישתלב במהרה עם עבודת המשרד. המשרד נמצא בתקופה של גיוס לקוחות ואתגרים רבים עומדים בפנינו".

בתמונה: שי אטיאס, צילום: כרמל כמאל אבוזלף

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים