תום חנני מונתה למנהלת קריאייטיב באקליפטוס במקומו של ארנון רותם

תום חנני
תום חנני

כחודשיים לאחר שארנון רותם סיים את תפקידו כמנהל הקריאייטיב של 'אקליפטוס'. בסוכנות הדיגיטל המובילה אותה מנהל ארז ברכץ, מודיעים היום על מחליפתו של רותם – תום חנני, שמונתה למנהלת הקריאייטיב של המשרד.

ארז ברכץ, מנכ"ל אקליפטוס
ארז ברכץ, מנכ"ל אקליפטוס

חנני (31), שימשה בעבר כקופירייטרית במשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי ובתפקידה האחרון כסמנכ"לית הקריאייטיב בבוטיק הפרסום וההפקות Tross Creative House של יניב טרוס. חנני מביאה עמה ניסיון נרחב בעולם הדיגיטל ובדגש על עולמות הקריאייטיב והסטארט-אפים בהן התמחתה tross (טרוס). לאחרונה אף זכתה במסגרת עבודתה בטרוס בפרס בתחרות האנימציה IAC בעבור סרטון שביימה.

במסגרת העבודה החדשה באקליפטוס, תוביל חנני את הקריאייטיב של כמה מהמפרסמים מהבולטים במשק שנמנים על לקוחות אקליפטוס, ביניהם ניתן למצוא את אופטיקה הלפרין, שלאחרונה יצאה בסדרת מהלכי דיגיטל שזכו להד חיובי בענף, חברת פלאפון, קניון הדר, אלדן, בייביליס, מותג האופנה גאנט, גלידות בן & ג'ריס ונוספים.

ארז ברכץ, מנכ"ל אקליפטוס מסר: "תום מביאה איתה נסיון רב ויכולת קריאטיבית מוכחת (בנוסף נא להוסיף את כל הקלישאות המוכרות בידיעות מהסוג הזה..) אבל בתכל'ס הולך להיות שמח!".

בתמונה: ארז ברכץ צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים