טסט דרייב לבנק; ראובני פרידן במהלך חדש למזרחי טפחות "קחו את הבנק לנסיעת מבחן"

קחו את הבנק לנסיעת מבחן
קחו את הבנק לנסיעת מבחן

בבנק מזרחי טפחות ממשיכים בתהליך הבידול משני הבנקים הגדולים ומאסטרטגיית הבנקאות הדיגיטלית שלהם, ומשיקים קמפיין חדש שיעלה הערב תחת הכותרת 'לוקחים את הבנק לנסיעת מבחן' באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, במסגרתו ולראשונה בישראל יזמין הבנק את לקוחות כל הבנקים לקחת את הבנק לנסיעת מבחן.

מזרחי טפחות, שהוגדר ע"י מדד מרקטסט לחוויית לקוח 2015, כבנק המוביל בישראל במרבית פרמטרי השירות, מזמין את הלקוחות להתרשם מיתרונות הבנק והשירות האישי והאנושי שלו. ההצעה מאפשרת להצטרף לבנק לתקופת ניסיון ולהתנסות באופן אישי בחוויית השירות הבנקאית המבודלת שמציע מזרחי טפחות.

דביר בנדק וארקדי דוכין
דביר בנדק וארקדי דוכין

הצעת "נסיעת המבחן" הלקוחה מעולמות מוצרי הצריכה בהם נהוג להתנסות במוצר לפני הרכישה, עוברת אדפטציה חדשנית לעולם השירותים: ההצעה "מפרקת" חסם מעבר מרכזי שמא המעבר לא יהיה "שווה את המאמץ" והלקוחות יגלו שהבנק החדש דומה לבנק שאותו עזבו. הקמפיין עורך הקבלה בין התנסות ברכב חדש (נסיעת מבחן) לבין התנסות בשירות המבודל של מזרחי טפחות.

גם את הקמפיין הנוכחי יובילו צמד הפרזנטורים של הבנק; דביר בנדק והמוזיקאי ארקדי דוכין, כשהפעם ארקדי המדוכדך נוסע ברכב "רגיל" עד שלידו עוצר דביר ברכב אטרקטיבי ומזמין אותו להצטרף וליהנות מחוויה אחרת שמבטיחה התאמה אישית, כמו-גם "תגובה" ו"הרגשה" ייחודיות, כאנלוגיות לשירות האישי של בנק מזרחי טפחות. מדובר כאמור במהלך רחב-ההיקף שיעלה בפריסת מדיה רחבה, בטלוויזיה, בשלטי חוצות, באינטרנט, ברדיו, החל מהיום בערב (שלישי) וימשך כשבועיים. את מערך יחסי הציבור של הבנק מוביל משרד היח"צ 'יפה אפרתי תקשורת'.

דינה נבות, סמנכ"לית השיווק של מזרחי-טפחות: "המכשול העיקרי שעומד בפני לקוחות שמעוניינים לעזוב את הבנק שלהם, הוא הפחד לגלות שהטרחה היתה לשווא והמחשבה שכל הבנקים הם "אותו דבר". ההצעה החדשנית של "נסיעת מבחן" נולדה בראש ובראשונה מתוך הביטחון והאמונה ביכולת שלנו לתת ללקוחות שירות שונה משמעותית מהשירות שהם מקבלים היום. עצם ההתנסות מאפשרת ללקוח לחוש את ההבדל. אין לנו ספק כי לקוחות שיתנסו יבחרו להישאר במזרחי-טפחות גם לאחר תום תקופת הניסיון".

קחו את הבנק לנסיעת מבחן!

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים