רשת מועדוני הכושר אורנג' תיאורי נוחתת בישראל, תקציב הפרסום יטופל ע"י גופמן קריאייטיב

אורנג' תיאורי
אורנג' תיאורי

משרד הפרסום והמיתוג גופמן קריאייטיב (Gofman Creative) של רוית גופמן, נבחר לטפל בתקציב הפרסום של רשת מועדוני הכושר הבינלאומית Orangetheory Fitness (אורנג' תיאורי) שתשיק בקרוב את קמפיין ההחדרה שלה בישראל לרגל פתיחת הסניף הראשון של הרשת בישראל.

תקציב החדירה של הרשת נאמד בכ-2 מיליון דולר, בשלב הראשוני תשיק הרשת 3 סניפים בשנת הפעילות הראשונה שלה. הסניף הראשון יפתח בכפר סבא במהלך חודש יוני וילווה בקמפיין הכולל קד"מ (מסיבת קיץ ואירוח פתיחה) ופעילות דיגיטל. בישראל פועלים כיום כ-850 מכונים, מתוכם כ-748 מכוני כושר פרטיים, המהווים נתח של כ-88%, לעומת 12% של מכונים המשתייכים לרשתות. על פי הערכות, הכנסות ענף מכוני הכושר בישראל מסתכמות בכ-1.75 מיליארדי שקלים לשנה.

Orangetheory
Orangetheory

מ-Gofman Creative נמסר: "ניהול מותג בינלאומי שונה במהותו מניהול מותג מקומי. אנו רואים בהשקת והובלת מותג בינלאומי חדש בארץ אתגר מעניין ושונה במיוחד. אנחנו מודים ל-OTF על האמון והבחירה בנו וגאים ומתרגשים להוביל את הקמפיין לדור הבא של מועדוני הכושר בישראל".

רשת Orangetheory Fitness, נחשבת למותג פרימיום עולמי בתחום הכושר, וייחודה העיקרי מתבטא בתורת אימון אפקטיבית של שעה אחת בקצב גבוה, בשילוב כוח ואירובי, המבטיח למתאמנים שריפת קלוריות גבוהה במיוחד. האימון מאופיין בקבוצות מתאמנים קטנות, שבראשן מאמן בכיר המלווה את האימון, כשהמתאמנים מנוטרים לאורכו ועוקבים על גבי מסכים בביצועיהם בזמן אמת.

הרשת הוקמה בשנת 2009 בפלורידה (שם ממוקם מטה החברה כיום), ומאז צמחה ל-416 סניפים שפועלים ב-81 מדינות שונות מסביב לעולם, ו-361 סניפים נוספים שנמצאים כעת בהקמה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים